Про це повідомив директор Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку ОВА Ігор Цехановський під час брифінгу, який відбувся в офіційному медіацентрі обласної військової адміністрації.
За словами спікера, платформа «Пульс» у Вінницькій ОВА – це частина загальнонаціональної ініціативи Міністерства економіки України із цифровізації взаємодії влади та бізнесу.
З 2 грудня в нашій області платформа впроваджується у пілотному форматі. З 1 січня 2026 року «Пульс» працюватиме у всіх обласних військових адміністраціях, створюючи єдину державну систему прийому та обробки бізнес-звернень.
«Онлайн-платформа дає підприємцям можливість оцінювати державні сервіси, подавати звернення про перешкоди у взаємодії з державними органами та отримувати допомогу онлайн. Постанова уряду № 1304 закріплює новий формат «бізнес-звернення» через платформу «Пульс» і скорочує встановлений час обробки звернень із 30 до 15 календарних днів, що суттєво підвищує ефективність відповідей держави», - наголосив Ігор Цехановський.
Посадовець зазначив, що функція якості обробки звернень передана до Державної регуляторної служби України (ДРС), яка здійснюватиме контроль за дотриманням термінів і стандартів обробки. ДРС також відповідатиме за моніторинг та публічні звіти з оцінки якості реагування державних органів на звернення через платформу.
«Пульс» став частиною Національної платформи «Діалог влади та бізнесу». Запроваджено механізм регулярних зустрічей на рівні регіонів, де порядок денний формується в тому числі на основі звернень бізнесу.
Директор Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку ОВА підкреслив, що кожен користувач «Пульсу» має змогу залишити відгук про взаємодію з держорганом, попросити допомогу у вирішенні проблеми, оцінити процес в особистому кабінеті та переглянути статус свого звернення онлайн.
Запрошуємо підприємців звертатися через платформу «Пульс» на https://pulse.gov.ua, авторизуватися (через ЕЦП, BankID, Дія.Підпис), залишати коментарі, звернення та бути учасниками змін у якості державних сервісів у регіоні.
Детальніше у відео.
