В офіційному медіацентрі обласної військової адміністрації відбувся брифінг начальника управління податкових сервісів ГУ ДПС у Вінницькій області Світлани Маслій.
Спікерка проінформувала про переваги електронного листування з податковою службою.
«Платники податків мають можливість вести офіційне листування з податковими органами в електронному вигляді. При цьому, вся офіційна кореспонденція від податкової надходитиме в електронному форматі із повідомленням на електронну пошту платника про тип документа, дату та час його надсилання в кабінет», - наголосила Світлана Маслій.
Зі слів посадовиці, листування через Є-кабінет має низку переваг. Немає потреби у паперових документах. Всі повідомлення, вимоги, рішення та інша офіційна кореспонденція надходять своєчасно. Також платники мають постійний доступ в Е-кабінеті до архіву листування з податковою.
Податківці рекомендують скористатись функціональними можливостями Е-кабінету та впевнитись у його зручності. Для цього достатньо подати заяву за формою F1391602 про бажання отримувати документи через Електронний кабінет. Подання заяви відбувається у декілька кроків.
Детальний алгоритм подання заяви можна знайти на вебпорталі ДПС України, на субсайті ГУ ДПС у Вінницькій області та на офіційній сторінці управління в мережі Facebook.
Крім того, можна зателефонувати на «гарячу лінію» або ж завітати до ЦОПу за консультацією.
Детальніше у відео.