У рамках удосконалення клієнтоорієнтованого підходу в роботі Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області, завершується цикл зустрічей в районах області з керівниками територіальних громад; міськими, сільськими, селищними головами та старостами сіл щодо наближення надаваних послуг до споживачів.
Під час зустрічей були обговорені питання проведення спільних заходів по всіх напрямках роботи ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області. Зокрема, були порушені такі питання як: дотримання законодавства щодо безпечності харчових продуктів;обслуговування у сфері ветеринарної медицини; дотримання санітарного законодавства; запровадження системи реєстрації звернень громадян з питань захисту прав споживачів (журнали реєстрації, електронна передача скарг, контроль за виконанням та ефективним реагуванням); організації безпечного та якісного харчування в дитячих закладах; дотримання встановлених законодавством правил обробітку сільськогосподарських угідь; дотримання законодавства в частині формування тарифів на послуги ЖКГ; дотримання законодавства про реєстрацію сільськогосподарської техніки.