Сьогодні, 28 серпня, голова обласної державної адміністрації Валерій Коровій відвідав м. Тульчин, де взяв участь у відкритті нового сучасного Центру обслуговування клієнтів ПАТ «Вінницягаз».
У заході також взяли участь голова Тульчинської РДА Віталій Чуба, голова правління ПАТ «Вінницягаз» Олександр Кривак, начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Вінницягаз» Алла Гнатюк, керівник новоствореного Центру обслуговування клієнтів у м.Тульчині Галина Трачук.
Звертаючись до присутніх з вітальним словом, Валерій Коровій зазначив: «Хочу подякувати ПАТ «Вінницягаз» за прогресивний підхід щодо розвитку мережі центрів обслуговування клієнтів. На сьогодні ключовим завданням владних інституцій є створення належних умов для ефективного та якісного надання послуг громадянам, розвитку бізнес-середовища, включаючи підвищення рівня конкурентоздатності підприємств». Оглянувши приміщення, Валерій Коровій також відзначив належне облаштування Центру, що обслуговуватиме майже 13,6 тис. споживачів природного газу міста Тульчин та Тульчинського району, які зможуть отримати весь комплекс послуг компанії в одному місці, в комфортних умовах, у новому форматі.
У свою чергу, голова Тульчинської РДА Віталій Чуба також підкреслив важливе значення відкриття новоствореного Центру обслуговування клієнтів ПАТ «Вінницягаз».
Під час урочистостей голова правління ПАТ «Вінницягаз» Олександр Кривак поінформував про ключові переваги створення сучасних центрів, адже компанія постійно впроваджує зміни в обслуговуванні з метою покращення якості сервісу для своїх клієнтів.
Варто зазначити, що на сьогодні це вже третій центр на теренах Вінницької області. Майже два роки центр обслуговування клієнтів успішно функціонує у м. Вінниці, а з травня поточного року – у м. Хмільнику. З моменту відкриття Вінницький центр обслуговування клієнтів надав послуги за 245 тис. зверненнями. У 2017 році опрацьовано 142 тис. звернень, а станом на кінець серпня поточного року зафіксовано 101,3 тис. звернень.
Натомість, з початку травня поточного року в м.Хмільнику Центром обслуговування клієнтів уже надані послуги за 21,8 тис. зверненнями споживачів природного газу. Враховуючи те, що ЦОК у Хмільнику розрахований на 22,2 тис. споживачів, - за чотири місяці поточного року майже кожен споживач скористався його послугами.
За словами Олександра Кривака, цьогоріч також заплановано відкриття сучасного центру в м.Жмеринці.
Новий Центр обслуговування клієнтів ПАТ «Вінницягаз» у м. Тульчині працює за належними стандартами обслуговування споживачів природного газу та надає можливість клієнтам здійснювати усі необхідні дії в одному місці зі значно меншими затратами часу. Зокрема, споживачі зможуть отримати в Центрі обслуговування консультацію з будь-якого питання, пов’язаного із газопостачанням: розрахунками за спожитий газ, приєднанням до газових мереж, встановленням або заміною газових приладів тощо.
Тульчинський ЦОК обслуговуватиме понад 13 тис. споживачів природного газу міста Тульчин та Тульчинського району, які отримуватимуть весь комплекс послуг компанії в одному місці, в комфортних умовах та у новому форматі. В Центрі передбачений зручний поділ на зони. Також є достатня кількість місць для очікування, кулер з водою, усі необхідні зручності для клієнтів, включаючи можливість скористатися послугами «Особистого кабінету» або провести оплату через платіжні термінали. Також є доступ до Wi-Fi та різні інформаційно-довідкові матеріали з корисною інформацією.
Загалом, робота нового Центру полягає у наданні широкого спектру послуг для громадян - від оплати послуг, видачі довідок і консультацій щодо особових рахунків до отримання технічних умов на приєднання до мереж. Загалом, для оперативного обслуговування клієнтів у новому Центрі працюватиме 4 оператори.