На це будуть спрямовані проекти громадських організацій, які отримали співфінансування з обласного бюджету на їх реалізацію. Саме з метою презентації своїх ініціатив представники ГО сьогодні у Департаменті інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Вінницької облдержадміністрації провели для місцевих журналістів прес-конференцію.
Представники ГО «Центр «Діалог», ГО «Вісь», ГО «Філософія серця» презентували п'ять ініціатив, які здійснюються в рамках конкурсу проектів для інститутів громадського суспільства за рахунок співфінансування з обласного бюджету. Під час прес-конференції присутніх ознайомили зі стартом проектів «SMILE-сервіс», «VinMedia», «II Всеукраїнська школа ППА», «Підвищення рівня експертно-аналітичної спроможності Вінницької області» та «Медіа-аудит Вінницької ОДА: стан та перспективи удосконалення інформаційної політики».
«Один мільйон гривень цього року виділено з обласного бюджету на реалізацію проектів громадських організацій», - відзначив у вступному слові присутній на прес-конференції перший заступник голови Вінницької облдержадміністрації Андрій Гижко. – «Таким чином, Вінницька область є лідером в Україні щодо фінансової підтримки громадських ініціатив. Сьогодні ми маємо унікальну річ: поєднання ініціатив громадських організацій фінансово підтримані бюджетними коштами та науково-методологічний супровід Донецького Національного університету ім.В.Стуса. Фактично це об’єднання та співпраця трьох гілок суспільства», - підкреслив Андрій Гижко.
Коротко Андрій Гижко зупинився на важливості даних проектів для області. Зокрема, що стосується проекту «SMILE-сервіс» - це робота з ЦНАПами. Адже, за його словами, ЦНАП сьогодні фактично той орган, через який громадяни сприймають владу. Інша програма - Школа публічної майстерності буде направлена на навчання голів райдержадміністрацій, адже керівники районів за фахом не є адміністратором, чи менеджерами. «Навчити голів РДА, як публічних осіб, правильній поведінці, діловій мові, публічним виступам, тощо – це головна мета проекту», - зазначив перший заступник голови ОДА.
Ще одним цікавим проектом є медіа аудит Вінницької області. Як відмітив Андрій Гижко, даний проект дає можливість проаналізувати, як представники ЗМІ та громадяни сприймають Вінницьку область, це, в певній мірі, брендинг Вінниччини.
В свою чергу, Тетяна Нагорняк, доктор політичних наук, професор, проректор з науково-педагогічної роботи, стратегічного розвитку та інновацій ДонНУ ім. В. Стуса, яка є керівником освітньої програми «ІІ Всеукраїнська школа публічної політики та адміністрування» зазначила, що в результаті навчання учасники школи – голови районних держадміністрацій Вінницької області - оволодіють професійними компетентностями з побудови та управління власним публічним іміджем, стратегічних комунікацій, правового захисту публічної діяльності, управління персоналом і реалізації команд.
«Проекти, які ми сьогодні презентуємо несуть в собі два основні меседжі. По-перше – це наша подяка подільській землі. Це наш, так би мовити, «feedback» на замовлення місцевої влади, бізнесу і громади». І, по друге, Тетяна Нагорняк наголосила, що окремо влада нічого не може зробити, вона повинна співпрацювати з усіма інститутами громадянського суспільства і брати на себе відповідальність. Саме такою Тетяна Нагорняк баче сьогодні нинішню місцеву владу. Також вона запевнила у всебічній науково-методологічній підтримці зі сторони ДонНУ усіх цікавих та корисних проектів громадських організацій області.
Сергій Бондаренко, кандидат політичних наук, доцент кафедри політології та державного управління ДонНУ імені Василя Стуса, представив два дослідницько-аналітичні проекти, націлені на оцінку образу та сприйняття Вінницької області у медіапросторі, а також на оцінку рівня експертної спроможності Вінниччини і залучення представників громад для розробки та прийняття важливих суспільно-політичних, економічних, гуманітарних та інших рішень.
Під час прес-конференції презентувала власний проект керівник освітньої програми для головних редакторів та керівників районних газет Медіа-школа «VIN-Media» Олена Тараненко, завідувачка кафедри журналістики ДонНУ імені Василя Стуса. За її словами, даний проект покликаний підвищити конкурентоспроможність комунальних видань. Основне завдання проекту Олена Тараненко вбачає у гаслі – «Від комунальної газети до успішного медіа».
Доктор економічних наук, професор, декан економічного факультету ДонНУ імені Василя Стуса Лариса Шаульська анонсувала старт дводенної тренінгової програми «Смайл-сервіс Вінниччини: ідея, інструменти, бізнес-результати». За її словами, дводенна програма має на меті впровадження нової якості сфери послуг Вінниччини через усвідомлення та подальше застосування учасниками смайл-філософії та актуальних психолого-емоційних принципів клієнтоорієнтованості.
Кульмінацією заходу стало підписання трьохсторонніх угод про реалізацію спільних проектів облдержадміністрації, ДонНУ та громадських організацій.
Слід зазначити, що перші два проекти Медіа-школа «VIN-Media» та «Смайл-сервіс Вінниччини: ідея, інструменти, бізнес-результати» стартують вже цієї п’ятниці, 15 червня.