«У нашому закладі ми впроваджуємо принципи безбар’єрності, щоб кожен пацієнт почувався комфортно та впевнено. Ми провели самооцінку безбар’єрності разом з ГО «Загартовані серця» і продовжуємо вдосконалюватися. Бо турбота — це доступність», - зауважила керівник закладу Світлана Голодюк.
- Фізична доступність:
пандус, підйомник, широкі двері, безпороговий вхід, спеціальні туалети, поручні, зручне розміщення меблів.
У 2024 — розроблено проєкт внутрішнього ліфта для маломобільних груп.
- Цифрова доступність:
адаптований сайт, створено відділ комунікації.
- Інформаційна доступність:
різні формати інформування, зручні канали зв’язку (телефон, інтернет, Wi-Fi).
- Культурна безбар’єрність:
персонал проходить навчання: як спілкуватися коректно, з повагою та розумінням.
- Підтримка людей з порушенням слуху:
сурдопереклад, планшети з голосовими технологіями, базові жести.
- Підтримка людей з порушенням зору:
тактильні орієнтири, шрифт Брайля, навчання персоналу особливостям комунікації.
Вінницький обласний клінічний медичний реабілітаційний центр