Попри це, трапляються випадки, коли в лікарні відмовляють у гарантованому безоплатному лікуванні. У НСЗУ Національна служба здоров'я України пояснили як діяти у таких випадках.

Так не повинно бути. Розповідаємо, як діяти пацієнту в таких випадках.

Найперше — зверніться по роз’яснення до керівника лікарні. Якщо це не дало результату — потрібно подати скаргу до НСЗУ.

НСЗУ реагує на кожне звернення.

Щоб правильно подати скаргу, необхідно надати всю наявну інформацію про порушення прав пацієнта.

Подати звернення до НСЗУ можна:

  • через електронну форму на сайті: http://surl.li/okola, або за безоплатним номером 16-77;
  • листом на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., або звичайною поштою (проспект Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073);
  • написавши звернення на особистому прийомі громадян.

Докладніше читайте на сторінці “НСЗУ для пацієнта” у Фейсбук:
http://surl.li/ojwaf.