За ІІІ квартал 2022 року до обласної військової адміністрації надійшло 3378 звернень, що на 978 одиниць, або 22,4% менше ніж за ІІІ квартал 2021 року – 4356 звернень.

За ІІ квартал 2022 року до обласної військової адміністрації надійшло 1908 звернень громадян, що на 2210 одиниць менше ніж за відповідний період 2021 року – 4118 звернень громадян.

За І квартал 2022 року до обласної військової адміністрації надійшло 2145 звернень, що у двічі, а саме на 2375 одиниць менше, ніж за відповідний період 2021 року - 4520 звернень.

За ІІІ квартал 2021 року до обласної державної адміністрації надійшло 4356 звернень, що на 453 одиниці, або 17,3% більше ніж за ІІІ квартал 2020 року – 3603 звернення.

За ІІ квартал 2021 року до обласної державної адміністрації надійшло 4118 звернень громадян, що на 1320 одиниць більше ніж за відповідний період 2020 року – 2798 звернень громадян.

До обласної державної адміністрації, за І квартал 2021 року, надійшло 4520 звернень, що на 516 одиниць, або 11,4% більше ніж за відповідний період 2020 року - 4004 звернення.

За ІІІ квартал 2020 року до обласної державної адміністрації надійшло 3603 звернення, що на 985 одиниць, або 21,5% менше ніж за ІІІ квартал 2019 року - 4588 звернень.

За ІІ квартал 2020 року до обласної державної адміністрації надійшло 2798 звернень громадян, що на 1038 одиниць менше ніж за відповідний період 2019 року – 3836 звернень громадян.

Сьогодні, 5 березня, голова обласної державної адміністрації Владислав Скальський провів особистий прийом громадян. Очільник Вінниччини розглянув низку колективних та індивідуальних звернень.

За 2019 рік до облдержадміністрації надійшло 18033 звернення, що на 2513 одиниць, або 14,0% більше ніж за 2018 рік (15520 звернень). У структурі звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації, загалом домінують заяви.

У Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій Вінницької області відбувся семінар для відповідальних осіб з питань доступу до публічної інформації та по роботі зі зверненнями громадян в райдержадміністраціях та об’єднаних територіальних громадах

За ІІІ квартал 2019 року до облдержадміністрації надійшло 4588 звернень, що на 871 одиницю, або 19,1% більше ніж за ІІІ квартал 2018 року - 3717 звернень.

За ІІ квартал 2019 року до облдержадміністрації надійшло 3836 звернень, що на 563 одиниці більше ніж за відповідний період 2018 року - 3273 звернення. У структурі звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації, загалом домінують заяви.

 За І квартал 2019 року до облдержадміністрації надійшло 4802 звернення, що на 1445 одиниць більше ніж за відповідний період 2018 року (3357 звернень). У структурі звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації, загалом домінують заяви.

За 2018 рік до облдержадміністрації надійшло 15520 звернень, що на 1338 одиниць, або 8,6% більше ніж за 2017 рік (14182 звернення). У структурі звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації, загалом домінують заяви.

  1. Проведено тренінг з питань відкритості влади, роботи з запитами та зверненнями
  2. На Вінниччині відбувся семінар для відповідальних осіб з питань розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації в райдержадміністраціях
  3. АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації  за  ІІІ квартал  2018  року
  4. АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації  за  ІІ квартал  2018  року
  5. В рамках робочої поїздки відбувся виїзний прийом заступника голови облдержадміністрації Ігоря ІВАСЮКА
  6. Особистий прийом громадян керівництвом області дає можливість оперативно вирішити нагальні проблеми вінничан
  7. Виїзний прийом дає змогу не тільки наблизитись до людей, а й почути думку кожного
  8. Якісний розгляд звернень громадян та своєчасне надання відповідей на них – це одні з основних моментів управлінської діяльності обласної державної адміністрації
  9. Алгоритм дій для отримання учасниками АТО безоплатної земельної ділянки. ІНФОГРАФІКА.
  10. АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації за І квартал 2018 року

Сторінка 1 із 3