За тиждень діти підуть до школи.   

 

І поки тривають останні приготування до нового навчального року. Ми поспілкувалися з клінічним психологом обласного дитячого центру психічного здоров’я обласної клінічної психоневрологічної лікарні ім. акад. О.І.Ющенка Аліною Хранітель й зібрали для Вас та Ваших дітей корисні поради як адаптуватися до навчального процесу. 

 

«Новий навчальний рік, як і минулі, нажаль, викликає зрозуміле занепокоєння. як у батьків так й у учнів. Думки батьків сьогодні кардинально розділилися – хтось активно підтримує офлайн-навчання, інші ж не можуть уявити, як це може відбуватися в умовах воєнного часу, коли небезпека постійно чатує в повітрі. Учні також в напрузі, адже більшість - після тривалого онлайн навчання, яке навіть за умови найкращої організації не є замінником реального шкільного життя. Перед початком нового навчального року в умовах війни, батькам перш за все слід розуміти, що їх психоемоційний стан віддзеркалюється на стані дитини. Батькам не обов’язково деталізувати свої страхи, дитина їх відчуває на енергетичному рівні. Отож, якщо Ви знаєте, що будете постійно тривожитися та переживати, - слід обрати той формат навчання для дитини, за якого Ви відчуватимете себе спокійніше», - каже Аліна Хранітель.  

 

Психолог відзначає, що початок навчального року - це одна із частин відчуття стабільності, як у дитини так і у дорослих. Саме відчуття — повернення до школи, нагадує “повернення” до стану “нормальності”, звичності і буденності життя.   

 

Критерієм нормальної адаптованості дитини до шкільного навчання є її позитивне ставлення до школи, розуміння пояснюваного вчителем навчального матеріалу, самостійність, здатність зосереджувати увагу при виконанні завдань, охоче виконання громадських обов'язків і доброзичливе ставлення до однокласників.  

 

Низький рівень адаптації проявляється у негативному ставленні до шкільного навчання, переважанні негативного настрою, відсутності інтересу до навчальних занять, недбалому виконанні завдань, небажанні самостійно працювати, порушеннях сну та апетиту, частих захворюваннях. Все це засвідчує факт шкільної дезадаптації дитини — прояву психогенного формування особистості, що зумовлений особливостями її об'єктивного і суб'єктивного статусу в школі та сім'ї і може спричинити порушення навчальної діяльності в майбутньому. 

 

Якщо Ваша дитина потребує психологічної допомоги, звертайться на консультацію до фахівців обласного дитячого центру психічного здоров’я, у №16 відділення, обласної клінічної психоневрологічної лікарні ім. акад. О.І.Ющенка. 

Записатися на прийом можна за тел: 50-79-19.

 

ТОП – ? порад як адаптувати дитину до нового навчального року, гортайте у каруселі.

Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім.акад. О.І. Ющенка