Забезпечити людей повноцінним, рівнозначним такому, яке вони мали у довоєнний період, житлом у найкоротші строки вкрай складно. Тому з метою вирішення житлового питання у більш стислий термін Кабінет Міністрів України вжив заходи з формування фондів житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб.

Фонд житла, призначеного для тимчасового проживання ВПО, формують сільські, селищні, міські ради або уповноважені ними органи.

Для взяття на облік громадян, які потребують житла для тимчасового проживання, ВПО подає заяву до уповноваженого органу, в межах території якого вони перебувають на обліку в Єдиній інформаційній базі даних про ВПО.

Для взяття на облік необхідно подати наступні документи:

  • заяву (може звернутися один представник сім’ї у разі наявності повноважень за письмовою довіреністю від інших повнолітніх членів родини);
  • копії документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України;
  • копію довідки ВПО про взяття на облік;
  • копії документів, виданих органами державної реєстрації актів цивільного стану або судом, що підтверджують родинні стосунки заявника та всіх членів його сім’ї (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, посвідчення опікуна або піклувальника тощо);
  • копію реєстраційного номера облікової картки платника податків (не надають фізичні особи, які відмовилися від отримання через релігійні переконання і мають відмітку в паспорті громадянина України);
  • копії документів, що підтверджують підстави пріоритетності в наданні житлових приміщень з фонду. Факт знищення або пошкодження житла, що призвело до неможливості його використання за призначенням, підтверджується особистою заявою заявника та членів його сім’ї.

Рішення про взяття ВПО на облік громадян, які потребують житла для тимчасового проживання, або про відмову у взятті на такий облік приймає уповноважений орган протягом одного робочого дня після подання відповідної заяви.

Більше читайте за посиланням https://cutt.ly/aMIGosI