Напрям 4. Суспільна та громадянська безбар’єрність
Стратегічна ціль: “Для кожної людини доступні послуги, зокрема соціальні, освітні, медичні, комунальні, транспортні, фінансові, правничі, безпекові, правозахисні, цивільного захисту, адміністративні, архівні, медіа та інші”
Завдання 58. Включення питань доступності, інклюзії та безбар’єрності в програми навчання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, надавачів послуг
Захід 12. Забезпечення проведення навчання (тренінгів, вебінарів) для працівників державних та комунальних закладів охорони здоров’я щодо політики безбар’єрності та недискримінації осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
