Станом на 03 листопада 2025 року в  закладах професійної освіти навчається 91 здобувач професійної освіти з особливими освітніми  потребами. Архітектурна  доступність  забезпечена  у  21  закладі  професійної освіти (75% від загальної кількості).

В області здійснено дослідження бази і можливостей закладів професійної  освіти для визначення завдань із матеріально-технічного забезпечення закладів та створення умов надання освітніх послуг для осіб з особливими освітніми потребами, що мають порушення зору, слуху та опорно-рухового апарату. Вживаються заходи щодо забезпечення безбар’єрного доступу будівельних споруд, розширення переліку професій, за якими, зважаючи на медичні показники, будуть навчатися здобувачі освіти вищевказаної категорії.

Разом із тим, інклюзивне навчання у державних закладах професійної освіти не стало поширеною практикою з ряду причин: неможливість додаткового введення посад помічників викладачів, майстрів виробничого навчання, медичних працівників; вимоги щодо здоров’я учнів при навчанні з ряду професій.