Напрям 4: Суспільна та громадянська безбар’єрність
Стратегічна ціль: «Для кожної людини доступні послуги, зокрема соціальні, освітні, медичні, комунальні, транспортні, фінансові, правничі, без пекові, правозахисні, цивільного захисту, адміністративні, архівні, медіа та інші»
Завдання 58: Включення питань доступності, інклюзії та безбар’єрності в програми навчання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, надавачів послуг
Захід 15: Залучення організацій громадянського суспільства на конкурсній основі до проведення тренінгів, семінарів та роз’яснювальної роботи з питань надання та отримання публічних послуг для всіх суспільних груп
Заходи на конкурсній основі із залучення організацій громадянського суспільства не проводяться з 2022 року у зв’язку з відсутністю оголошених конкурсів та відповідного фінансування.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій
з громадськістю обласної військової адміністрації
