Напрям 4. Суспільна та громадянська безбар’єрність

Стратегічна ціль: “Для кожної людини доступні послуги, зокрема соціальні, освітні, медичні, комунальні, транспортні, фінансові, правничі, безпекові, правозахисні, цивільного захисту, адміністративні, архівні, медіа та інші”

Завдання 58. Включення питань доступності, інклюзії та безбар’єрності в програми навчання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, надавачів послуг

Захід 12. Забезпечення проведення навчання (тренінгів, вебінарів) для працівників державних та комунальних закладів охорони здоров’я щодо політики безбар’єрності та недискримінації осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

На базі  комунального некомерційного підприємства «Вінницький обласний  центр післядипломної освіти медичних працівників Вінницької обласної Ради» в структурі навчальних програм  проводять заняття  з психології та конфліктології, а саме лекції на теми "Підвищення професійної компетентності медичних працівників у сфері психологічної взаємодії", "Профілактика емоційного вигорання", "Принципи ефективного вирішення конфліктних ситуацій у професійній діяльності" та "Особливості успішної комунікації з людьми з посттравматичним стресовим розладом» (в т.ч з військовослужбовцями та реінтегрантами). За 2025 рік прочитано лекцій на 129 циклах, якими охоплено  2 619 слухачів. На 2026 рік заплановано 107 циклів, якими планується охопити 2710 слухачів.

Медичні працівники проходять навчання на платформі Академії Національної служби здоров'я України згідно заходів безперервного професійного розвитку працівників сфери охорони здоров’я на 2025 рік на теми: "Спочатку людина. Онлайн-курс про безбар’єрність у закладах охорони здоров’я", «Перший контакт з людиною, яка втратила зір», «Безбар’єрна грамотність», «Партнерство кожній дитині», «Як ефективно вибудовувати спілкування з пацієнтами», «Управління конфліктами»,  «Як повідомити пацієнту про важкий діагноз», «Права та обов’язки медичного працівника», тощо. Протягом року навчання пройшли понад 600 медичних працівників різних спеціальностей.