За 2022 рік до обласної військової адміністрації надійшло 10307 звернень, що на 6302 одиниці, або 37,9% менше ніж за 2021 рік - 16609 звернень.

За видами звернень загалом переважають заяви.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:

питання соціального захисту – 5916 одиниць, або 36,7%, за 2021 рік – 6105 одиниць, або 57,4%;

на другому місці, за актуальністю, питання комунального господарства - 2242 одиниці, або 21,8% від загальної кількості, за 2021 рік – 5256 одиниць, або 31,6%;

трійку найбільш поширених замикають питання охорони здоров'я – 610 одиниць, що складає 5,9% від загальної кількості, за минулий, 2021 рік – 1719 одиниць, або 10,3%;

четверте місце, за поширеністю, займають питання аграрної політики і земельних відносин – 321 одиниця, або 3,1% від загальної кількості, за 2021 рік – 974 одиниці, або 5,9%;

на п’ятому місці, за актуальністю, питання транспорту і зв’язку – 177 одиниць, або 1,7%, за 2021 рік – 443 одиниці, або 2,7%;

наступні, за актуальністю, питання освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності - 163 одиниці, або 1,6% від загальної кількості, за 2021 рік - 297 одиниць, або 1,8%.

 

За 2022 рік повторних звернень громадян зафіксовано 9 одиниць, за минулий, 2021 рік, їх було 25. Тобто, відбулося зменшення надходжень повторних звернень громадян, майже втричі, або на 16 одиниць. Для таких звернень громадян розроблені відповідні заходи, для надання додаткових роз’яснень з порушених питань та запобігання виникненню конфліктних ситуацій тощо.

Протягом 2022 року до обласної військової адміністрації надійшло 128 колективних звернень, або 1,2% від усіх звернень, та на 4 звернення менше ніж за 2021 рік - 132 одиниці, або 0,8%.

1594 одиниці, або 15,5% від усіх звернень, за звітний період, зареєстрованих в обласній військовій адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни і пенсіонерів, за минулий, 2021 рік таких було 1769 звернень, або 10,6% від загальної кількості звернень громадян що надійшли до обласної військової адміністрації.

За 2022 рік до обласної військової адміністрації звернулось 21180 громадян, а за 2021 рік ця цифра становила 26226 громадян. Тобто, відбулося зменшення кількості громадян, що звернулись, на 5046 людей.

З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом COVID-19, та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції та у зв'язку із нападом на Україну країни-терориста та агресора російської федерації 24 лютого 2022року і прийняттям Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» особисті прийоми громадян були обмежені. Так, на особистих прийомах керівництвом обласної військової адміністрації прийнято лише 32 звернення, це становить 0,3% від загальної кількості, в 2021 році – 44 звернення, або 0,3%.

В обласній військовій адміністрації працює телефонна «гаряча лінія» за телефонним № 0800 216 433 громадяни мають можливість оперативно отримати роз’яснення на актуальні питання. Окремі звернення розглядають в межах Закону України «Про звернення громадян». В Департаменті соціальної та молодіжної політики облвійськадміністрації створено телефонну «гарячу лінію» для внутрішньо переміщених осіб за телефонним № 15-26, де переселенці консультуються та вирішують свої проблемні питання.

Від органів влади вищого рівня впродовж 2022 року до обласної військової адміністрації надійшло 9321 звернення, або 90,4% від загальної кількості звернень, в 2021 році – 15410 звернень, або 92,8% від загальної кількості.

У зв’язку із загостренням епідемічної ситуації пов’язаної із коронавірусом COVID-19 та у зв'язку із нападом на Україну країни-терориста та агресора російської федерації 24 лютого 2022року і прийняттям Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» відмінено проведення засідань комісії з питань розгляду звернень громадян, днів контролю та перевірок районних військових адміністрацій з питань роботи щодо звернень громадян до завершення військового стану.

Обласна військова адміністрація також забезпечує організацію висвітлення у засобах масової інформації області відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань, зокрема на власному сайті, в періодичних виданнях на радіо і телебаченні.

Питання організації роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі керівництва обласної військової адміністрації.