Виберіть шрифт Arial Times New Roman
Інтервал між символами: Стандартний Середній Великий
У четвер, 17 січня, у конференц-залі облдержадміністрації відбулося спільне засідання членів Громадської ради при облдержадміністрації та Громадської ради при обласній Раді, під час якого було заслухано звіт про роботу Департаменту агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів облдержадміністрації протягом 2018 року та озвучено основні пріоритети діяльності у 2019 році.
Сьогодні, 23 січня, у Вінницькій академії неперервної освіти відбулася нарада з керівниками коледжів, технікумів та професійно-технічних навчальних закладів області з питань дотримання вимог пожежної безпеки в гуртожитках закладів освіти.
Сьогодні, 23 січня, у прес-центрі Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації відбулося чергове засідання регіональної коаліції забезпечення громадського супроводу реалізації Національної стратегії сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні на 2016-2020 роки у Вінницькій області.
Сьогодні, 23 січня, у приміщенні Департаменту житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури ОДА відбулось засідання колегії з розгляду питання «Про підсумки роботи житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури області за 2018 рік та визначення пріоритетних напрямків та завдань на 2019 рік».
За інформацією Служби автомобільних доріг області впродовж ночі на дорогах працювали понад 200 дорожників. На розчищення доріг від снігу задіяно близько 170 одиниць техніки. На обробку доріг використано 1500 тонн протиожеледної суміші. Покриття засніжене.
Соціальна сфера та її розвиток в ОТГ стала темою навчання представників громад Вінниччини в рамках дводенного семінару, який організував Вінницький Центр розвитку місцевого самоврядування за підтримки Програми «U-LEAD з Європою».
На засідання комісії з питань надання земельних ділянок державної власності у власність або користування фізичним та юридичним особам надано 24 проекти розпоряджень голови обласної державної адміністрації.