Про звернення громадян

Станом на сьогодні на розгляд до Управління адресовано 325 звернень громадян, з яких розглянуто 308.  За відповідний період 2020 року отримано 79 звернень громадян та опрацьовано 110. Переважна більшість звернень спрямовується до розгляду через Урядову «гарячу лінію».

 У зверненнях громадян порушено питання щодо:

  • необхідності робіт з відновлення доріг загального користування місцевого та державного значення;
  • ремонту вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах області;
  • обрізки насаджень в межах смуги відведення доріг загального користування;
  • встановлення дорожніх знаків;
  • відновлення автобусних маршрутів;
  • дотримання графіку руху автобусів;
  • відмови у продажу квитків для пільгових категорій населення;
  • надання роз’яснень з питань, які належать до компетенції Управління.

Серед питань, порушених заявниками у зверненнях, що надійшли з урядової «гарячої лінії», актуальним залишається питання фінансування дорожніх робіт та якість їх виконання.          

Розгляд питань стосовно планування та здійснення робіт з ремонту доріг загального користування місцевого значення здійснюється за участі балансоутримувачів:

  • по автомобільних дорогах загального користування місцевого значення  –  ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області»,квитків;
  • по автомобільних дорогах загального користування державного значення –   Служби автомобільних доріг у Вінницькій області.

Робота зі зверненнями громадян являється пріоритетною у діяльності Управління та спрямована на безумовне забезпечення виконання вимог законодавства про звернення громадян, ґрунтовний та всебічний розгляд порушених питань та інформування заявників у терміни, визначені чинним законодавством.