ПРО РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ

На розгляд до управління дорожнього господарства за 9 місяців 2020 року адресовано 130 звернень громадян, з яких розглянуто 119. За відповідний період 2019 року отримано 93 звернення громадян та опрацьовано 81 звернення. Переважна більшість звернень спрямовується до розгляду через Урядову «гарячу лінію».

У зверненнях громадян порушено питання щодо:

  • необхідності робіт з відновлення доріг загального користування місцевого та державного значення;
  • ремонту вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах області;
  • обрізки насаджень в межах смуги відведення доріг загального користування;
  • ліквідації наслідків негоди на дорогах;
  • встановлення дорожніх знаків;
  • надання роз’яснень з питань, які належать до компетенції управління дорожнього господарства.

Серед питань, порушених заявниками у зверненнях, що надійшли з урядової «гарячої лінії», актуальним залишається питання фінансування дорожніх робіт та якість їх виконання.          

Розгляд питань стосовно планування та здійснення робіт з ремонту доріг загального користування місцевого значення здійснюється за участі балансоутримувачів:

- по автомобільних дорогах загального користування місцевого значення  –                      ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області»,

- по автомобільних дорогах загального користування державного значення –   Служби автомобільних доріг у Вінницькій області.

Робота зі зверненнями громадян являється пріоритетною у діяльності управління та спрямована на безумовне забезпечення виконання вимог законодавства про звернення громадян, ґрунтовний та всебічний розгляд порушених питань та інформування заявників у терміни, визначені чинним законодавством.