Зібралися для того, аби домовитися про спільне бачення – погодити, які саме комунікації сприятимуть розвитку громадського здоров’я на Вінниччині, визначити спільні цілі, інтереси та потреби, що стосуються інформаційно- комунікаційної стратегії.

-Маю сказати, що на цьому етапі приємно відмітила для себе діяльність Центру громадського здоров’я в соцмережах. Адже вона покликана, насамперед, на інформаційно-просвітницьку роботу серед населення. Матеріал на сторінці центру цікавий та різноплановий, але для успішної діяльності закладу потрібно вибудувати системну інформаційно- комунікаційну стратегію. Якісна комунікація має відбуватися за допомогою основних меседжів: це - інформація про захворювання, про те, як запобігти захворюванню та  як діяти коли захворіли та де отримати кваліфіковану допомогу. Наразі тема №1 - імунізація від коронавірусу. Вона  потребує потужної інформаційної кампанії, бо довіра до вакцинації та успіх проведення кампанії залежить від об’єктивного та оперативного інформування населення, -  зазначила  Наталя Заболотна.

За словами Олександра Мельника, офіційний сайт закладу на стадії завершення. Тому в  планах презентація сайту ЦГЗ та спільне обговорення з керівництвом облдержадміністрації, для того аби сайт був максимально іформативним та зручним  як для медичних працівників, так і для громадськості та мешканців усієї області.