В умовах війни постійно збільшується кількість громадян, осіб з інвалідністю та ветеранів, які постраждали від російської військової агресії та потребують особливої уваги та захисту держави, зокрема, під час звернення до органів виконавчої влади за адміністративними послугами.

Органи соціального захисту населення та центри надання адміністративних послуг під час обслуговування осіб з порушенням слуху або з порушенням зору мають відповідати вимогам доступності для осіб з інвалідністю і маломобільних груп населення, а працівники установ повинні мати практичний досвід спілкування при відвідуванні такими особами.

10 серпня 2023 року в режимі ZOOM-конференції управлінням розвитку соціальних послуг Департаменту соціальної та молодіжної політики Вінницької облвійськадміністрації спільно з громадською організацією «Українське товариство глухих» для працівників усіх територіальних громад області, які здійснюють прийом громадян, був проведений навчально-практичний семінар на тему «Доступність для осіб з порушеннями слуху в центрах надання адміністративних послуг».

Для запровадження у ЦНАПах онлайн доступності через жестову мову або засоби відеозв’язку, для отримання працівниками навичок налагодження комунікації з особами з порушенням слуху, з презентацією виступила перший заступник голови громадської організації «Всеукраїнська організація осіб з інвалідністю зі слуху «Українське товариство глухих» Тетяна Кривко.

На семінарі були презентовані основні кроки, прийоми і методи спілкування при обслуговуванні суб’єктів звернення до офлайн-фронт-офісу для подачі заяв, документів, отримання результатів надання адміністративних послуг та інших питань, зокрема, порядок дій в нетипових ситуаціях, таких як отримання послуг особами з інвалідністю.