Функціонал нового сервісу команда Міндовкілля обговорила з представниками бізнесу. Адже е-Кабінет створюється саме для зручності підприємців, які отримують довкіллєві адміністративні послуги та подають звітність.

У рамках зустрічі обговорили найбільш актуальні функції, які мають бути впроваджені в е-Кабінеті. За нашим задумом, е-Кабінет стане головним елементом ЕкоСистеми, де підприємство подаватиме інформацію та отримуватиме дозволи, ліцензії та погодження в один клік.

Завдяки е-Кабінету буде спрощена процедура отримання адміністративних послуг Міндовкілля та унеможливлено підробку документів завдяки відкритим екологічним реєстрам.

е-Кабінет стане:

  • єдиною точкою вводу інформації про підприємство
  • осередком всіх екопослуг в одному «вікні».

Серед його переваг:

  • запит на отримання (переоформлення) одразу всіх дозвільних документів в один клік;
  • всі дозвільні документи під рукою 24/7;
  • процедура звітування за кілька хвилин, а не місяців;
  • автоматичний розрахунок екоподатку;
  • автоматична інтеграція з усіма довкіллєвими реєстрами;
  • функція «автозаповнення» документів під час оформлення послуги;
  • паспорт забруднювача, де вся інформація про забруднювача у вільному доступі;
  • взаємодія зі всіма модулями ЕкоСистеми;
  • геоінформаційна система візуалізованих даних з реєстрів ЕкоСистеми;
  • 80 наборів даних з унікальними ключами про стан довкілля.

До обговорення долучилось близько 40 представників бізнесу. Команда Міндовкілля вислухала думку кожного. Пропозиції щодо вдосконалення сервісу вже взяли в роботу. Тож у наступному місяці плануємо зібратися повторно та презентувати доопрацювання.

 

Джерело: https://mepr.gov.ua/shho-take-e-kabinet-na-ekosystemi-i-yak-vin-pratsyuvatyme/