На цьому наголосила піарниця й співзасновниця агенції Gres Todorchuk PR, організаторка проєкту «Ukraine WOW» Ярослава Гресь на Всеукраїнському Форумі «Україна 30. Імідж України».
«Що важливо? Підхоплювати і розвивати будь-який запит, який є від світу. Наприклад, HBO випускає серіал «Чорнобиль» і тема Чорнобилю моментально стає на часі в усьому світі, бо там рекордні перегляди, ви про це знаєте. Що ми можемо робити? Одразу підхоплювати це. НВО розповідає про минуле. Але ж ми можемо розповідати про теперішнє і майбутнє Чорнобиля, бо Чорнобиль зараз - це унікальне місце, це єдиний в світі полігон для досліджень найкращих вчених з усього світу», - підкреслила Гресь.
Гресь також згадала про виставку, яку називалася «Чорнобиль. Подорож».
«Це був проект, який присвячений не тільки минулому й історії катастрофи, але й тому, що відбувається в Чорнобилі сьогодні і яким може бути його майбутнє завтра. Проект був організований за ініціативи Офісу Президента Міністерством культури та Міністерством екології. Жоден міжнародний партнер, жоден – НВО, Pink Floyd, абсолютна світова зірка Роберт Полідорі, жодна людина не відмовила нам у співпраці. Світ готовий це обговорювати, він готовий це підтримувати, тільки ми маємо самі до нього прийти», - зазначила Гресь.