Про забезпечення якісного обслуговування клієнтів йшлося в доповіді заступника начальника Головного управління Пенсійного фонду Вінницької області Віктора Матящука під час засідання онлайн-колегії за підсумками 1 кварталу поточного року.
«Протягом звітного періоду до сервісних центрів Головного управління звернулося 126,1 тисяча громадян. Документи на призначення пенсії «в один клік» подали 1158 осіб, що складає 30,9% від усіх поданих заяв на призначення пенсій. В поточному році на створення інклюзивних сервісних центрів ПФУ виділено понад 5 млн грн. Це дасть змогу провести капітальні ремонти ще в 10 % приміщень, а саме: в Козятинському, Гайсинському та Калинівському відділах обслуговування громадян. Окрім того, на покращення умов бек-офісів у 2020 році виділено майже 1 млн грн. Ремонтні роботи заплановано провести в приміщеннях сервісних центрів в Мурованокуриловецкому, Ямпільському, Могилів-Подільському та Шаргородському районах», — зазначив Віктор Матящук.
За словами начальника Головного управління Фонду області Олени Корчаки, наразі з 30 сервісних центрів, де здійснюється прийом громадян, 50% є інклюзивними: “Облаштування приміщень, створення безперешкодного доступу для отримання послуг усіма категоріями відвідувачів і в подальшому, залишається нашим пріоритетним завданням”, — підкреслює вона.