«Глобалізація внесла абсолютно нові виклики і абсолютно нові можливості для розвитку соціальних мереж, передавання інформації і багато різних викликів, які ми сьогодні зустрічаємо. Відповідно і публічна дипломатія має працювати по-новому, тобто стандартні певні підходи, які працювали колись, майже зовсім не працюють у часи коронавірусу. І усім цим сучасним умовам, на мою думку, абсолютно відповідає бренд Ukraine Now. Це парасольковий бренд», - розповіла Джуринська.
За її словами, бренд був створений як конструктор для того, щоб його можна було далі використовувати в абсолютно різних комунікаціях, на різних рівнях застосовувати і адаптувати.
«Насправді він є досить простий, логічний, він є модульний і відповідно дуже простий у застосуванні. Дійсно, це перший бренд, це єдиний національний бренд, який був урядом запроваджений на державному рівні ще у 2018 році і мені дуже сподобалося твердження про те, що нам дійсно потрібно зараз себе знаходити. Знаходити те, ким ми є і як ми є. Мені здається, що це прекрасний час. Бренд говорить, що основне слово в ньому – це «зараз». Зараз – це прекрасний час для того, щоб відкривати Україну. Зараз – це прекрасний час, щоб сюди інвестувати, сюди подорожувати і відповідно відкривати її», - наголосила Джуринська.