«Основним драйвером позитивного національного іміджу є не ваш успіх, не ваша сила, історія чи культура. Це не те, наскільки ви красиві, не те, як організовано працює ваше суспільство чи влада, наскільки освічені ваші люди. З туризмом чи інвестиціями це теж не пов’язано. Все це ні про що не говорить. Єдина річ, в якій зацікавлені люди – який внесок робить ваша країна у глобалізоване середовище, в якому вона живе», - зазначив Анхольт.
На його думку, важливим є не вміння конкурувати, а навпаки – співпрацювати.
«Якщо ми оцінюємо конкуренцію – це добре для економіки, але для сучасного світу це не працює. Сьогодні все характеризується гігантськими глобальними змінами – пандемія, міграція, тероризм, екологічні проблеми, порушення прав людини тощо. Єдине, що сьогодні світ хоче знати про інші країни – те, що вони співпрацюють зі своїми сусідами, з іншими країнами, з міжнародною спільнотою, щоб зрештою вирішувати ці проблеми і долати ці виклики», - підкреслив Анхольт.