Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги:  Закон України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 р. № 5203-VI, Закон України «Про свободу совісті та релігійні організації» від 23.04.1991 року № 987- ХІІ

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги: особисто або через довірену особу, поштою. Через Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс» Вінницької міської ради.

Платність (безоплатність) надання адмін послуги: безоплатно.

Термін надання адміністративної послуги: протягом 30 календарних днів

 

Інформаційна картка 

Технологічна картка 

Зразки документів для реєстрації статуту новоутвореної релігійної громади:

втрата документів

довідка

заява нова громада

протокол

список присутніх

Зразки документів для реєстрації статуту релігійної громади у новій редакції:

довідка

заява нова редакція

протокол

список присутніх

 

    
(в темі листа просимо зазначати "Адміністративні послуги")

 

Алгоритм надання адміністративної послуги з реєстрації статуту новоутвореної релігійної громади:

Голова релігійної громади особисто або через уповноважену особу подає заяву та відповідний пакет документів до Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс» виконавчого комітету Вінницької міської ради, а саме:

- Заява релігійної громади з підписами не менш як 10-ти громадян, які утворили таку релігійну громаду та досягли 18-річного віку;

- Статут релігійної громади у 3-ох екземплярах.

 До статуту (положення) для підтвердження відомостей, зазначених у заяві подаються:

  • Рішення про утворення релігійної громади (протокол загальних зборів), яке має містити відомості про утворення релігійної громади, прийняття статуту, вибори керівного органу, підтвердження повноваження уповноваженої особи представляти інтереси релігійної громади;
  • Список засновників релігійної громади, які були присутні на загальних зборах;
  • Належним чином засвідчена довідка про юридичну адресу (місцезнаходження) релігійної громади.

У разі відповідності поданих документів законодавству України заявник отримує повідомлення та один примірник наказу про реєстрацію статуту (положення) релігійної громади, що засвідчена у встановленому порядку та два примірники статуту (положення) з відміткою про їх реєстрацію .

У реєстрації статуту (положення) релігійної організації може бути відмовлено, якщо її статут (положення) суперечать чинному законодавству. Рішення про відмову в реєстрації статуту (положення) релігійної громади із зазначенням підстав відмови повідомляється заявникам письмово через Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс» виконавчого комітету Вінницької міської ради.

Працівники управління розглядають подані документи протягом 15 днів з дня їх надходження і не пізніше як у 10-денний термін повідомляють про результати заявнику через Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс» виконавчого комітету Вінницької міської ради.

У необхідних випадках суб’єкт надання адміністративної послуги може зажадати висновок місцевої державної адміністрації, виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, а також спеціалістів. У цьому разі рішення про реєстрацію статутів (положень) релігійних організацій приймається у тримісячний термін.

 

Алгоритм надання адміністративної послуги з реєстрації релігійної громади у новій редакції:

  1. Голова релігійної громади особисто або через уповноважену особу подає заяву та відповідний пакет документів до Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс» виконавчого комітету Вінницької міської ради, а саме:

- Заява релігійної громади ;

- Нова редакція статуту релігійної громади у 3-ох екземплярах.

-Оригінал статуту попередньої редакції релігійної громади. У разі втрати статуту подається екземпляр газети з розміщеним оголошенням про втрату статуту та акт про втрату, складений представниками релігійної громади.

 До статуту (положення) на підтвердження відомостей, зазначених у заяві подаються:

  • Рішення про прийняття статуту у новій редакції (протокол загальних зборів). У разі зміни керівного органу, місцезнаходження, відомості повинні бути відображені у протоколі загальних зборів;
  • Список членів релігійної громади, які були присутні на загальних зборах;
  • Належним чином засвідчена довідка про юридичну адресу (місцезнаходження) релігійної громади у разі зміни попередньої юридичної адреси.

 

У разі відповідності поданих документів законодавству України заявник отримує повідомлення та один примірник наказу про реєстрацію статуту (положення) релігійної громади, що засвідчена у встановленому порядку та два примірники статуту (положення) з відміткою про їх реєстрацію .

  1. У реєстрації статуту (положення) релігійної організації може бути відмовлено, якщо її статут (положення) суперечать чинному законодавству. Рішення про відмову в реєстрації статуту (положення) релігійної громади із зазначенням підстав відмови повідомляється заявникам письмово в десятиденний термін через Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс» виконавчого комітету Вінницької міської ради.
  2. Працівники управління розглядають подані документи протягом 15 днів з дня їх надходження і не пізніше як у 10-денний термін повідомляють про результати заявнику через Центр адміністративних послуг «прозорий офіс» виконавчого комітету Вінницької міської ради.

У необхідних випадках суб’єкт надання адміністративної послуги може зажадати висновок місцевої державної адміністрації, виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, а також спеціалістів. У цьому разі рішення про реєстрацію статутів (положень) релігійних організацій приймається у тримісячний термін.

 

Більш детальну інформацію можна отримати за телефоном:

 (0432) 59-50-67- Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс» виконавчого комітету Вінницької міської ради

 (0432) 66-12-70, 66-12-71 - управління у справах національностей та релігій облдержадміністрації.