Фонд енергоефективності розпочав прийом заявок від ОСББ на участь у програмі «Енергодім» в онлайн-форматі. Послуга стала доступною з 2 серпня, наразі сервіс працює у тестовому режимі. 

Заявку можна подати в персональному електронному кабінеті, попередньо зареєструвавшись на порталі. Нововведення дозволить спростити процедуру подачі документів,  пришвидшить їх надходження до Фонду, а також істотно заощадить час для заявника.

Перед тим, як почати роботу в кабінеті,  слід ознайомитися з Інструкцією користувача, що містить детальний опис дій ОСББ для створення заявки на участь та на часткове відшкодування вартості попереднього енергоаудиту.

Як працювати з персональним електронним кабінетом?

Аби розпочати роботу з електронним кабінетом, заявнику необхідно:

  • Отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП)
  • Перейти на онлайн-портал за посиланням https://portal.energodim.org/
  • Зареєструватися в електронному кабінеті з використанням КЕП
  • Завантажити документи, необхідні для формування заявки, використовуючи підказки в електронному кабінеті.

Перед подачею заявки на участь, важливо зібрати необхідні для цього скан-копії документів у форматі pdf. Зокрема, скан-копію паспорта голови правління, довідку від банку-партнера Фонду, скан-копію витягу з протоколу загальних зборів ОСББ тощо. Повний перелік документів – зазначений у Додатку 6 Порядку дій учасників програми “Енергодім”.