АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації  за  І  квартал  2019  року

За І квартал 2019 року до облдержадміністрації надійшло 4802 звернення, що на 1445 одиниць більше ніж за відповідний період 2018 року (3357 звернень).

У структурі звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації, загалом домінують заяви.

Найбільші актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:

  • питання соціального захисту – 2382 одиниці, або 49,6% від загальної кількості, за І квартал 2018 року - 1265 одиниць, або 37,7%;
  • на другому місці, за кількістю, питання комунального господарства - 1300 одиниць, або 27,1% від загальної кількості, за відповідний період 2018 року –626 одиниць, або 18,6%;
  • трійку найбільш поширених замикають питання охорони здоров'я – 277 одиниць, або 5,8%, за І квартал 2018 року – 230 одиниць, або 6,9%;
  • четверте місце займають питання аграрної політики і земельних відносин – 196 одиниць, або 4,1%, за відповідний період 2018 року – 262 одиниці, або 7,8%;
  • п’ятірку найбільш поширених замикають питання транспорту і зв’язку – 151 одиниця, або 3,1% від загальної кількості, за І квартал 2018 року - 157 одиниць, або 4,7%;
  • наступні, за надходженням, питання житлової політики – 60 одиниць, або 1,2% від загальної кількості, за відповідний період 2018 року - 290 одиниць, або 8,6%.

Як свідчить аналіз у зверненнях громадян найбільшу частину займають питання соціального захисту - це питання надання матеріальної допомоги; отримання соціальних виплат, субсидій; призначення, перерахунку і виплати пенсій та інше.

На другому місці, за кількістю, знаходяться питання комунального господарства, зокрема розчищення доріг від снігу, вартості житлово-комунальних послуг тощо.

Трійку найпоширеніших замикають питання охорони здоров'я - це заяви громадян з проханням допомогти в оперативному та санаторно-курортному лікуванні, питання роботи медичних закладів, установ, проходження МСЕК та інші супутні питання.

Значна кількість питань земельних відносин - це питання щодо виготовлення державних актів на земельні ділянки. Також хвилюють громадян питання соціального розвитку сіл, розрахунки за здані в оренду земельні паї тощо.

Протягом І кварталу 2019 року до облдержадміністрації надійшло 43 колективних звернення, або 0,9% від усіх звернень, що на 13 звернень менше ніж за відповідний період 2018 року (56 звернень, або 1,7%).

Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців області з питань аграрної політики і земельних відносин, транспорту тощо.

За І квартал 2019 року не зареєстровано жодного повторного звернення, а за аналогічний період 2018 року їх було 9.

1564 одиниці, або 32,6% від усіх звернень за звітний період, зареєстрованих в обласній державній адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни, пенсіонерів, за відповідний період 2018 року (1156 звернень (34,4%).

Зазначену категорію громадян непокоять питання отримання субсидії, різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування пенсії, надання матеріальної допомоги та допомоги в лікуванні, вартість та якість надання комунальних послуг та інше.

За І квартал 2019 року до обласної державної адміністрації звернулось 7691 громадянин, а за І квартал 2018 року ця цифра становила 5603 громадянина.

На особистих прийомах керівництвом обласної державної адміністрації прийнято 59 звернень, це становить 1,2% від загальної кількості, за І квартал 2018року – 69 звернень, або 2,1%.

Від органів влади вищого рівня протягом І кварталу 2019 року до обласної державної адміністрації надійшло 4360 звернень, за аналогічний період 2018 року – 2834 звернення.

За звітний період проведено перевірки додержання законодавства про звернення громадян в 15 районних державних адміністраціях відповідно до вимог затвердженої Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади. За наслідками перевірок складено відповідні довідки на ім’я керівника апарату облдержадміністрації, в яких проаналізовано роботу із зверненнями громадян та зазначено певні рекомендації щодо поліпшення роботи в районних державних адміністраціях. У всіх зазначених райдержадміністраціях рівень організації роботи із зверненнями громадян визнано позитивним.

На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю обласною державною адміністрацією, в рамках перевірок організації роботи із зверненнями громадян в райдержадміністраціях, за відповідний період 2019 року розглянуто стан виконання доручень керівництва по 3 зверненнях.

За звітний період проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносились на розгляд комісії, стосувались соціального захисту населення, зокрема: надання матеріальної допомоги на лікування тощо.

Обласна державна адміністрація вживає відповідні заходи щодо висвітлення у засобах масової інформації області та на офіційних веб-сайтах обласної державної адміністрації та її структурних підрозділів відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва облдержадміністрації.

 

"Гаряча лінія" голови облдержадміністрації з питань протидії корупції та додержання законодавства з питань праці і зайнятості населення та захисту прав інвесторів
тел.: (0432) 65-17-61
e-mail: stop_korupcia@vin.gov.ua

Повідомлення про корупційне правопорушення

Архів новин

Листопад 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1