АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації  за  ІІ квартал  2018  року

  За ІІ квартал 2018 року до облдержадміністрації надійшло 3273 звернення, що на 368 одиниць більше ніж за відповідний період 2017 року (2905 звернень).

У структурі звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації, загалом домінують заяви.

Найбільші актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:

- питання соціального захисту – 1229 одиниць, або 37,5% від загальної кількості (за відповідний період 2017 року - 1032 одиниці або 35,5%);

- на другому місці, за кількістю, питання житлової політики – 739 одиниць (22,6%)(за відповідний період 2017 року - 56 одиниць, або 1,9%);

- трійку найбільш поширених замикають питання комунального господарства - 296 одиниць (9,1%) (за відповідний період 2017 року - 736 одиниць, або 25,3%);

- на четвертому місці, за кількістю, питання аграрної політики і земельних відносин – 255 одиниць, або 7,8% (за відповідний період 2017 року - 253 одиниці, або 8,7%);

- наступні, за актуальністю питання транспорту і зв’язку – 129 одиниць (3,9%) (за відповідний період 2017 року – 108 одиниць, або 3,7%).

Як свідчить аналіз у зверненнях громадян найчастіше піднімаються питання соціального захисту - це питання надання матеріальної допомоги; отримання соціальних виплат, субсидій; призначення, перерахунку і виплати пенсій та інше.

На другому місці за кількістю знаходяться питання житлової політики, наступні, за актуальністю, питання комунального господарства, вартості житлово-комунальних послуг; ремонту та експлуатації будинків, комунальних мереж тощо.

Значна кількість питань земельних відносин - це питання щодо виділення земельних ділянок. Також хвилюють громадян питання соціального розвитку сіл, розрахунки за здані в оренду майнові і земельні паї та здану сільськогосподарську продукцію та інше.

Протягом ІІ кварталу 2018 року до облдержадміністрації надійшло 71 колективне звернення, або 2,2% від усіх звернень, що на 2 звернення більше ніж за відповідний період 2017 року (69 звернень, або 2,4% від усіх звернень).

Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців області з питань аграрної політики і земельних відносин, транспорту тощо.

За звітний період було 33 повторних звернення, або 1,0% від усіх звернень, а за ІІ квартал 2017 року їх було 98 (3,4% від усіх звернень), зменшення кількості складає 65 одиниць.

1116 одиниць, або 34,1% від усіх звернень за звітний період, зареєстрованих в обласній державній адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни, пенсіонерів, за відповідний період 2017 року 908 звернень (31,2%).

Зазначену категорію громадян непокоять питання отримання різних видів соціальних допомог, зокрема стосовно умов та порядку їх отримання, правильності нарахування пенсії, затримки виплати соціальних допомог, надання матеріальної допомоги та допомоги в лікуванні, вартість та якість надання комунальних послуг, розрахунків за здану сільськогосподарську продукцію (молоко, м’ясо) та інше.

За ІІ квартал 2018 року до обласної державної адміністрації звернулось 7550 громадян, а за ІІ квартал 2017 року ця цифра становила 11314 громадян.

На особистих прийомах громадян керівництвом обласної державної адміністрації за ІІ квартал цього року прийнято 68 звернень, це становить 2,1% від загальної кількості, за аналогічний період 2017 року прийнято 35 звернень, що становить 1,2%.

За звітний період проведено перевірки додержання законодавства про звернення громадян в 12 районних державних адміністраціях відповідно до вимог затвердженої Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади. За наслідками перевірок складено відповідні довідки на ім’я керівника апарату облдержадміністрації, в яких проаналізовано роботу із зверненнями громадян та зазначено певні рекомендації щодо поліпшення роботи в районних державних адміністраціях. У всіх зазначених райдержадміністраціях рівень організації роботи із зверненнями громадян визнано позитивним.

На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю обласною державною адміністрацією, в рамках перевірок організації роботи із зверненнями громадян в райдержадміністраціях, за відповідний період 2017 року розглянуто стан виконання доручень керівництва по 3 зверненнях.

За звітний період проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносились на розгляд комісії, стосувались соціального захисту населення, зокрема: надання матеріальної допомоги на лікування.

Обласна державна адміністрація вживає відповідні заходи щодо висвітлення у засобах масової інформації області: телебаченні, радіо, періодичних виданнях та на офіційних веб-сайтах обласної державної адміністрації та її структурних підрозділів відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва облдержадміністрації.

 

 

Анонси подій

"Гаряча лінія" голови облдержадміністрації Валерія Коровія з питань протидії корупції та додержання законодавства з питань праці і зайнятості населення та захисту прав інвесторів
тел.: (0432) 61-45-26
e-mail: stop_korupcia@vin.gov.ua

Повідомлення про корупційне правопорушення

Архів новин

Листопад 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2