Урядові електронні сервіси на допомогу суб'єкту декларування

Як дистанційно отримати дані для заповнення е-декларації?

Для полегшення роботи суб'єктів декларування Національне агентство з питань запобігання корупції пропонує перелік урядових сервісів,  які  допоможуть зібрати інформацію для заповнення декларації не виходячи з дому. 

За допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) можна скористатися такими урядовими електронними сервісами:

1 Державний реєстр речових прав на нерухоме майно

Дані, необхідні для заповнення розділу 3 «Об’єкти нерухомості» та 4 «Об’єкти незавершеного будівництва» декларації.

2 Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

Інформація до розділів 8 «Корпоративні права» та 9 «Юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб’єкт декларування або члени його сім’ї».

 3 Електронний кабінет водія

 Дані, що використовуються при заповненні розділу 6 «Цінне рухоме майно – транспортні засоби».

 4 Електронний кабінет на сайті Державної податкової служби України

Сформувавши запит в електронному кабінеті, отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків.

 5 Портал електронних послуг Пенсійного фонду України Інформація про дохід у вигляді пенсії за рік.
 6 

Реєстр цивільних повітряних суден України

Інформація, необхідна для власників повітряних суден.
 7 Суднова книга України

 Дані для власників морського та річкового транспорту.

 8 Державному судновому реєстрі

 Дані для власників морського та річкового транспорту.

 9

Державне підприємство «Український інститут інтелектуальної власності» (Укрпатент)

Інформація щодо зареєстрованих патентів на винаходів, корисних моделей, промислових знаків, яка необхідна для заповнення розділу 10 «Нематеріальні активи».