РОЗПОРЯДЖЕННЯ №221 від 03 квітня 2015 року

07.04.2015 |

ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ




РОЗПОРЯДЖЕННЯ


від 03 квітня 2015 року № 221



Про затвердження порядків фінансування
видатків обласного бюджету

Відповідно до Бюджетного кодексу України, Закону України «Про місцеві державні адміністрації», з метою організації своєчасного фінансування головних розпорядників, розпорядників та надання фінансової підтримки одержувачам коштів обласного бюджету і здійснення контролю за ефективним та раціональним використанням коштів обласного бюджету, а також коштів окремих галузевих субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам:

1. Затвердити такі, що додаються:

1.1. Порядок фінансування видатків обласного бюджету.

1.2. Порядок фінансування видатків обласного бюджету за рахунок коштів медичної субвенції з державного бюджету.

1.3. Порядок фінансування видатків обласного бюджету за рахунок коштів освітньої субвенції та субвенції на підготовку робітничих кадрів з державного бюджету.

2. Структурним підрозділам облдержадміністрації – головним розпорядникам коштів обласного бюджету, визначеним рішенням сесії обласної Ради про обласний бюджет, неухильно дотримуватись вимог порядків, затверджених цим розпорядженням, відповідно до компетенції та довести їх до виконання розпорядникам та одержувачам коштів обласного бюджету, що входять до складу їх мережі.

3. Головам райдержадміністрацій та міським головам міст обласного значення:

3.1. Рекомендувати затвердити відповідні порядки фінансування видатків районних бюджетів та бюджетів міст обласного значення.

3.2. Забезпечити, у межах компетенції, виконання завдань, визначених Порядком фінансування видатків обласного бюджету за рахунок коштів медичної субвенції з державного бюджету.

4. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови облдержадміністрації від 19 березня 2012 року № 124 «Про затвердження Порядку фінансування видатків обласного бюджету».

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови облдержадміністрації Гижка А.П.



Голова обласної державної
адміністрації
В. КОРОВІЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
від 03 квітня 2015 року № 221

П О Р Я Д О К
фінансування видатків обласного бюджету

1. Порядок фінансування видатків обласного бюджету (далі – Порядок) розроблено відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, наказу Міністерства фінансів України від 23 серпня 2012 року № 938 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 вересня 2012 року за № 1569/21881 та інших актів чинного законодавства.

2. Цей Порядок визначає механізм поточного фінансування головних розпорядників, розпорядників та одержувачів коштів обласного бюджету за рахунок коштів обласного бюджету у межах затверджених бюджетних асигнувань та відповідно до помісячного розпису видатків обласного бюджету.

3. Метою цього Порядку є організація планомірної роботи щодо здійснення своєчасного поточного фінансування головних розпорядників, розпорядників та одержувачів коштів обласного бюджету, а також посилення контролю за ефективним та раціональним використанням коштів обласного бюджету, недопущення необґрунтованих та довготривалих залишків коштів на їх рахунках і попередження виникнення простроченої заборгованості.

4. Фінансування головних розпорядників коштів обласного бюджету Департаментом фінансів облдержадміністрації проводиться щомісячно протягом відповідного бюджетного року у межах, передбачених в обласному бюджеті, місячних асигнувань із урахуванням недофінансованих залишків асигнувань у попередні місяці та виключно у разі наявності зареєстрованих фінансових зобов’язань (крім оплати праці з нарахуваннями та капітальних видатків) у Головному управлінні Державної казначейської служби України у Вінницькій області.

5. Щомісячне основне фінансування здійснюється Департаментом фінансів облдержадміністрації чотириразово на місяць, а саме: перше фінансування – 2-4 числа, друге фінансування – 12-14 числа, третє фінансування – 21-23 числа, четверте фінансування – 27-29 числа, а у разі припадання цих дат на вихідні або святкові дні – наступного робочого дня.
В окремих випадках допускається позачергове фінансування у разі виникнення нагальної потреби, у тому числі і у разі недостатності коштів на відповідних котлових рахунках обласного бюджету на дату основного фінансування.
Підставою для позачергового фінансування є заявка головного розпорядника коштів обласного бюджету із зазначенням необхідних обсягів фінансування у розрізі розпорядників нижчого рівня та одержувачів, кодів тимчасової класифікації видатків та кредитування (КТКВК) та кодів економічної класифікації видатків (КЕКВ) з обґрунтуванням нагальної необхідності здійснення такого фінансування, яка подається до Департаменту фінансів облдержадміністрації.
Фінансування капітальних видатків здійснюється Департаментом фінансів облдержадміністрації у режимі основного та позачергового фінансування, відповідно до поданих заявок головними розпорядниками коштів обласного бюджету з обґрунтуванням необхідності здійснення такого фінансування.

6. Головні розпорядники, розпорядники та одержувачі коштів обласного бюджету здійснюють реєстрацію фінансових зобов’язань в органах Державної казначейської служби України чотири рази на місяць, орієнтуючись на дати здійснення основного фінансування, визначені у пункті 5 цього Порядку з врахуванням граничних термінів реєстрації фінансових зобов’язань, визначених чинним законодавством.

7. У процесі реєстрації фінансових зобов’язань в органах Державної казначейської служби України, при поданні заявок на фінансування видатків та при підготовці розпоряджень на фінансування у дати основного чотириразового фінансування, визначені пунктом 5 цього Порядку, Департамент фінансів облдержадміністрації, головні розпорядники коштів обласного бюджету, розпорядники та одержувачі коштів враховують пріоритетну черговість фінансування видатків, а саме:
Перше фінансування (2-4 числа):
перша черга – оплата праці з нарахуваннями;
друга черга – енергоносії та комунальні послуги;
третя черга – інші невідкладні та першочергові захищені видатки.
Друге фінансування (12-14 числа):
перша черга – оплата праці з нарахуваннями;
друга черга – енергоносії та комунальні послуги;
третя черга – інші захищені видатки;
четверта черга – невідкладні та першочергові незахищені видатки.
Третє фінансування (21-23 числа):
перша черга – оплата праці з нарахуваннями;
друга черга – енергоносії та комунальні послуги;
третя черга – інші захищені видатки;
четверта черга – невідкладні та першочергові незахищені видатки;
п’ята черга – невідкладні та першочергові капітальні видатки.
Четверте фінансування (27-29 числа):
перша черга – оплата праці з нарахуваннями;
друга черга – енергоносії та комунальні послуги;
третя черга – інші захищені видатки;
четверта черга – незахищені видатки та капітальні видатки.

8. Департамент фінансів облдержадміністрації готує розпорядження про виділення коштів загального фонду обласного бюджету у терміни, визначені пунктом 5 цього Порядку, виключно щодо видатків, зареєстрованих як фінансові зобов’язання в органах Державної казначейської служби України (крім оплати праці з нарахуваннями та капітальних видатків).
Розпорядження про виділення коштів спеціального фонду (бюджету розвитку) обласного бюджету на капітальні видатки готуються відповідно до заявок головних розпорядників коштів обласного бюджету. Реєстрація фінансових зобов’язань з видатків капітального характеру здійснюється відповідно до профінансованих сум згідно розпоряджень про виділення коштів спеціального фонду (бюджету розвитку) обласного бюджету.

9. Відповідальність за своєчасність та повноту реєстрації фінансових зобов’язань розпорядниками та одержувачами коштів обласного бюджету щодо захищених статей видатків покладається виключно на відповідних головних розпорядників коштів обласного бюджету.

10. Пропозиції щодо внесення змін у поточному та наступному місяцях до кошторисів, помісячних розписів та планів використання коштів підвідомчих розпорядників та одержувачів коштів подаються головними розпорядниками коштів обласного бюджету Департаменту фінансів облдержадміністрації не частіше одного разу на місяць, а саме 15-20 числа місяця.
Зазначені пропозиції подаються разом із супровідним листом, у якому наводиться детальне обґрунтування запропонованих змін з обов’язковим наданням копій звернень підвідомчих розпорядників та одержувачів коштів.

11. Відповідальність та контроль за своєчасністю та пріоритетною черговістю реєстрації фінансових зобов’язань в органах Державної казначейської служби України, подання заявок на фінансування Департаменту фінансів облдержадміністрації, забезпечення розподілу коштів між розпорядниками коштів нижчого рівня та одержувачами коштів і подання його Головному управлінню Державної казначейської служби України у Вінницькій області покладається на головних розпорядників коштів обласного бюджету.

12. Департамент фінансів облдержадміністрації забезпечує загальну координацію виконання цього Порядку.
_______________________


ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
від 03 квітня 2015 року № 221

П О Р Я Д О К
фінансування видатків обласного бюджету за рахунок
коштів медичної субвенції з державного бюджету

1. Порядок фінансування видатків обласного бюджету за рахунок коштів медичної субвенції з державного бюджету (далі – Порядок) розроблено відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, постанов Кабінету Міністрів України від 23 січня 2015 року № 11 «Деякі питання надання медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» та від 23 січня 2015 року № 12 «Про внесення змін до Порядку перерахування міжбюджетних трансфертів», наказів Міністерства фінансів України від 23 серпня 2012 року № 938 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 вересня 2012 року за № 1569/21881 та від 24 грудня 2012 року № 1407 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 січня 2013 року за № 130/22662.

2. Цей Порядок визначає механізм фінансування у межах затверджених бюджетних асигнувань та відповідно до помісячного розпису видатків обласного бюджету головного розпорядника коштів обласного бюджету – Департаменту охорони здоров'я та курортів облдержадміністрації, підвідомчих йому розпорядників та одержувачів коштів обласного бюджету за рахунок коштів медичної субвенції з державного бюджету, у тому числі іншої субвенції з бюджетів районів і міст обласного значення для фінансування закладів вторинного рівня надання медичної допомоги за рахунок медичної субвенції, що надається обласному бюджету відповідно до укладених договорів між обласною Радою та районними радами, а також міськими радами міст обласного значення (далі – інша медична субвенція з місцевого бюджету).

3. Метою цього Порядку є організація планомірної роботи щодо здійснення своєчасного поточного фінансування Департаментом охорони здоров'я та курортів облдержадміністрації, підвідомчих йому розпорядників та одержувачів коштів, а також забезпечення контролю за цільовим, ефективним та раціональним використанням коштів медичної субвенції з державного бюджету та іншої медичної субвенції з місцевих бюджетів, недопущення необґрунтованих та довготривалих залишків на рахунках та попередження виникнення простроченої заборгованості за видатками, що здійснюються за рахунок коштів цих субвенцій.

4. Фінансування Департаменту охорони здоров'я та курортів облдержадміністрації за рахунок коштів медичної субвенції з державного бюджету та іншої медичної субвенції з місцевих бюджетів проводиться Департаментом фінансів облдержадміністрації щомісячно протягом відповідного бюджетного року у межах, передбачених в обласному бюджеті, місячних асигнувань із урахуванням недофінансованих залишків асигнувань у попередньому місяці та виключно, у разі наявності зареєстрованих фінансових зобов’язань (крім оплати праці з нарахуваннями), в органах Державної казначейської служби України у Вінницькій області.

5. Щомісячне основне фінансування закладів з обласного бюджету, що безпосередньо фінансуються за рахунок коштів медичної субвенції з державного бюджету, здійснюється Департаментом фінансів облдержадміністрації дворазово на місяць, не пізніше, ніж на наступний день після надходження цієї субвенції на відповідний котловий рахунок обласного бюджету, а у разі припадання цих термінів на вихідні або святкові дні – наступного робочого дня. В окремих випадках, у разі виникнення нагальної потреби, допускається позачергове фінансування, але за умови наявності нерозподілених сум медичної субвенції з державного бюджету на відповідному котловому рахунку обласного бюджету.
Основне та позачергове фінансування здійснюється відповідно до заявки, яка подається Департаментом охорони здоров'я та курортів облдержадміністрації Департаменту фінансів облдержадміністрації у розрізі кодів тимчасової класифікації видатків та кредитування (КТКВК) та кодів економічної класифікації видатків (КЕКВ) відповідно до обсягів зареєстрованих фінансових зобов’язань (крім оплати праці з нарахуваннями) розпорядниками нижчого рівня та одержувачами у межах помісячного розпису субвенції.

6. Департамент охорони здоров'я та курортів облдержадміністрації забезпечує оперативність розподілу профінансованих коштів між розпорядниками нижчого рівня та одержувачами і подання його Головному управлінню Державної казначейської служби України у Вінницькій області не пізніше дня, наступного за днем фінансування. Після подання цього розподілу Департамент охорони здоров'я та курортів облдержадміністрації надає Департаменту фінансів облдержадміністрації інформацію про суми фінансування у розрізі розпорядників нижчого рівня та одержувачів за відповідними КТКВК та КЕКВ.

7. Щомісячне основне фінансування закладів з обласного бюджету за рахунок іншої медичної субвенції з місцевих бюджетів, здійснюється Департаментом фінансів облдержадміністрації дворазово на місяць, не пізніше, ніж наступного дня після фактичного надходження цієї субвенції на відповідний котловий рахунок обласного бюджету, а у разі припадання цих термінів на вихідні або святкові дні – наступного робочого дня. В окремих випадках, у разі виникнення нагальної потреби, допускається позачергове фінансування, але за умови наявності нерозподілених сум іншої медичної субвенції з місцевих бюджетів на відповідному котловому рахунку обласного бюджету.

8. Районні державні адміністрації та міські ради міст обласного значення забезпечують контроль та облік надходження медичної субвенції з державного бюджету на відповідні котлові рахунки районних та міських бюджетів, а також оперативність перерахунку коштів іншої медичної субвенції до обласного бюджету відповідно до укладених договорів не пізніше, ніж наступного дня після надходження медичної субвенції. Райдержадміністрації та міські ради міст обласного значення вживають заходів щодо своєчасного отримання інформації про фактичне надходження медичної субвенції на відповідні котлові рахунки місцевих бюджетів.

9. Райдержадміністрації та міські ради міст обласного значення проводять перерахування обласному бюджету коштів іншої медичної субвенції з місцевих бюджетів та інших трансфертів (не за рахунок коштів медичної субвенції) для утримання закладів охорони здоров'я вторинного рівня відокремленими платежами на відповідний котловий рахунок обласного бюджету (різними платіжними дорученнями).
У день зарахування іншої медичної субвенції з місцевих бюджетів на відповідний котловий рахунок обласного бюджету Департамент фінансів облдержадміністрації повідомляє Департамент охорони здоров'я та курортів облдержадміністрації про суми надходження субвенції у розрізі районів і міст обласного значення.
Основне та позачергове фінансування здійснюється відповідно до заявки, яка подається Департаментом охорони здоров'я та курортів облдержадміністрації Департаменту фінансів облдержадміністрації у розрізі кодів тимчасової класифікації видатків та кредитування (КТКВК) та кодів економічної класифікації видатків (КЕКВ) відповідно до обсягів зареєстрованих фінансових зобов’язань (крім оплати праці з нарахуваннями) розпорядниками нижчого рівня та одержувачами в межах помісячного розпису субвенції.

10. Департамент охорони здоров’я та курортів облдержадміністрації забезпечує оперативність розподілу коштів між розпорядниками нижчого рівня та одержувачами і подання його Головному управлінню Державної казначейської служби України у Вінницькій області не пізніше дня, наступного за днем фінансування. Після подання цього розподілу, Департамент охорони здоров'я та курортів облдержадміністрації надає Департаменту фінансів облдержадміністрації інформацію про суми до фінансування у розрізі розпорядників нижчого рівня та одержувачів за відповідними КТКВК та КЕКВ.

11. Розпорядники та одержувачі коштів обласного бюджету, підвідомчі Департаменту охорони здоров'я та курортів облдержадміністрації, які фінансуються за рахунок коштів медичної субвенції з державного бюджету та іншої медичної субвенції, здійснюють реєстрацію фінансових зобов’язань в органах Державної казначейської служби України два рази на місяць, орієнтуючись на дати надходження цієї субвенції з державного бюджету, з урахуванням граничних термінів реєстрації фінансових зобов’язань, які визначені чинним законодавством.

12. У процесі реєстрації фінансових зобов’язань в органах Державної казначейської служби України при поданні заявок на фінансування видатків та при підготовці розпоряджень на фінансування за рахунок коштів медичної субвенції з державного бюджету та іншої медичної субвенції з місцевих бюджетів у терміни основного дворазового фінансування, визначені пунктами 5 та 6 цього Порядку, Департамент фінансів облдержадміністрації, Департамент охорони здоров'я та курортів облдержадміністрації, розпорядники та одержувачі коштів враховують пріоритетну черговість фінансування видатків, а саме:

Перше фінансування:
перша черга – оплата праці з нарахуваннями;
друга черга – енергоносії та комунальні послуги;
третя черга – інші невідкладні та першочергові захищені видатки.
четверта черга – невідкладні та першочергові незахищені видатки.
Друге фінансування:
перша черга – оплата праці з нарахуваннями;
друга черга – енергоносії та комунальні послуги;
третя черга – інші захищені видатки;
четверта черга – незахищені видатки.

13. Департамент фінансів облдержадміністрації готує розпорядження про виділення коштів загального фонду обласного бюджету за рахунок коштів медичної субвенції з державного бюджету та іншої медичної субвенції у терміни, визначені пунктами 5 та 7 цього Порядку, виключно щодо видатків (крім оплати праці з нарахуваннями), зареєстрованих як бюджетні зобов’язання в органах Державної казначейської служби України з дотриманням умов пункту 12 цього Порядку.

14. Відповідальність і контроль за своєчасністю та пріоритетною черговістю реєстрації фінансових зобов’язань в органах Державної казначейської служби України, подання заявок на фінансування Департаменту фінансів облдержадміністрації, забезпечення розподілу коштів між розпорядниками коштів нижчого рівня та одержувачами коштів і подання його Головному управлінню Державної казначейської служби України у Вінницькій області покладається на Департамент охорони здоров'я та курортів облдержадміністрації.

15. Департамент охорони здоров'я та курортів облдержадміністрації щомісячно до 15 числа місяця, що настає за звітним, подає Міністерству охорони здоров’я України, облдержадміністрації та Головному управлінню Державної казначейської служби України у Вінницькій області звіт про використання коштів медичної субвенції.

16. Департамент фінансів облдержадміністрації забезпечує загальну координацію виконання цього Порядку.

__________________________

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
від 03 квітня 2015 року № 221

П О Р Я Д О К
фінансування видатків обласного бюджету за рахунок
коштів освітньої субвенції та субвенції на підготовку
робітничих кадрів з державного бюджету

1. Порядок фінансування видатків обласного бюджету за рахунок коштів освітньої субвенції та субвенції на підготовку робітничих кадрів з державного бюджету (далі – Порядок) розроблено відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, постанов Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 року № 6 «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам», від 14 січня 2015 року № 7 «Деякі питання надання субвенції на підготовку робітничих кадрів з державного бюджету місцевим бюджетам» та від 23 січня 2015 року № 12 «Про внесення змін до Порядку перерахування міжбюджетних трансфертів», наказів Міністерства фінансів України від 23 серпня 2012 року № 938 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 вересня 2012 року за № 1569/21881 та від 24 грудня 2012 року № 1407 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 січня 2013 року за № 130/22662.

2. Цей Порядок визначає механізм фінансування у межах затверджених бюджетних асигнувань та відповідно до помісячного розпису видатків обласного бюджету головного розпорядника коштів обласного бюджету – Департаменту освіти і науки облдержадміністрації, підвідомчих йому розпорядників коштів обласного бюджету за рахунок коштів освітньої субвенції та субвенції на підготовку робітничих кадрів з державного бюджету.

3. Метою цього Порядку є організація планомірної роботи щодо здійснення своєчасного поточного фінансування Департаменту освіти і науки облдержадміністрації, підвідомчих йому розпорядників та одержувачів коштів, а також забезпечення контролю за цільовим, ефективним та раціональним використанням коштів освітньої субвенції та субвенції на підготовку робітничих кадрів з державного бюджету, недопущення необґрунтованих та довготривалих залишків на рахунках та попередження виникнення простроченої заборгованості за видатками, що здійснюються за рахунок коштів цих субвенцій.

4. Фінансування Департаменту освіти і науки облдержадміністрації за рахунок коштів освітньої субвенції та субвенції на підготовку робітничих кадрів з державного бюджету проводиться Департаментом фінансів облдержадміністрації щомісячно протягом відповідного бюджетного року у межах, передбачених в обласному бюджеті, місячних асигнувань із урахуванням недофінансованих залишків асигнувань у попередньому місяці та виключно у разі наявності зареєстрованих фінансових зобов’язань (крім оплати праці з нарахуваннями) в органах Державної казначейської служби України.

5. Щомісячне основне фінансування закладів з обласного бюджету, що фінансуються за рахунок коштів освітньої субвенції та субвенції на підготовку робітничих кадрів з державного бюджету, здійснюється Департаментом фінансів облдержадміністрації дворазово на місяць, не пізніше, ніж наступного дня після надходження цієї субвенції на відповідний котловий рахунок обласного бюджету, а у разі припадання цих термінів на вихідні або святкові дні – наступного робочого дня. У окремих випадках, у разі виникнення нагальної потреби, допускається позачергове фінансування, але за умови наявності нерозподілених сум освітньої субвенції та субвенції на підготовку робітничих кадрів з державного бюджету на відповідних котлових рахунках обласного бюджету.
Основне та позачергове фінансування здійснюється відповідно до заявки, яка подається Департаментом освіти і науки облдержадміністрації Департаменту фінансів облдержадміністрації у розрізі кодів тимчасової класифікації видатків та кредитування (КТКВК) та кодів економічної класифікації видатків (КЕКВ) відповідно до обсягів зареєстрованих фінансових зобов’язань (крім оплати праці з нарахуваннями) розпорядниками нижчого рівня в межах помісячного розпису субвенцій.

6. Департамент освіти і науки облдержадміністрації забезпечує оперативність розподілу профінансованих коштів між розпорядниками нижчого рівня і подання його Головному управлінню Державної казначейської служби України у Вінницькій області не пізніше дня, наступного за днем фінансування. Після подання даного розподілу, Департамент освіти і науки облдержадміністрації надає Департаменту фінансів облдержадміністрації інформацію про суми фінансування у розрізі розпорядників нижчого рівня за відповідними КТКВК та КЕКВ.

7. Розпорядники коштів обласного бюджету, підвідомчі Департаменту освіти і науки облдержадміністрації, які фінансуються за рахунок коштів освітньої субвенції та субвенції на підготовку робітничих кадрів з державного бюджету, здійснюють реєстрацію фінансових зобов’язань в органах Державної казначейської служби України два рази на місяць, орієнтуючись на дати надходження цієї субвенції з державного бюджету з урахуванням граничних термінів реєстрації фінансових зобов’язань, які визначені чинним законодавством.

8. У процесі реєстрації фінансових зобов’язань в органах Державної казначейської служби України при поданні заявок на фінансування видатків та при підготовці розпоряджень на фінансування за рахунок коштів освітньої субвенції та субвенції на підготовку робітничих кадрів з державного бюджету у терміни основного дворазового фінансування, визначені пунктом 5 цього Порядку, Департаменти фінансів та освіти і науки облдержадміністрації, розпорядники коштів нижчого рівня враховують пріоритетну черговість фінансування видатків, а саме:
Перше фінансування:
перша черга – оплата праці з нарахуваннями;
друга черга – енергоносії та комунальні послуги;
третя черга – інші невідкладні та першочергові захищені видатки.
четверта черга – невідкладні та першочергові незахищені видатки.
Друге фінансування:
перша черга – оплата праці з нарахуваннями;
друга черга – енергоносії та комунальні послуги;
третя черга – інші захищені видатки;
четверта черга – незахищені видатки.

9. Департамент фінансів облдержадміністрації готує розпорядження про виділення коштів загального фонду обласного бюджету за рахунок коштів освітньої субвенції та субвенції на підготовку робітничих кадрів з державного бюджету у терміни, визначені пунктом 5 цього Порядку, виключно щодо видатків (крім оплати праці з нарахуваннями), зареєстрованих як бюджетні зобов’язання в органах Державної казначейської служби України з дотриманням умов пункту 8 цього Порядку.

10. Відповідальність і контроль за своєчасністю та пріоритетною черговістю реєстрації фінансових зобов’язань в органах Державної казначейської служби України, подання заявок на фінансування Департаменту фінансів облдержадміністрації, забезпечення розподілу коштів між розпорядниками коштів нижчого рівня та одержувачами коштів і подання його Головному управлінню Державної казначейської служби України у Вінницькій області покладається на Департамент освіти і науки облдержадміністрації.

11. Департамент освіти і науки облдержадміністрації щомісячно до 10 числа місяця, що настає за звітним, подає Міністерству освіти і науки України, облдержадміністрації та Головному управлінню Державної казначейської служби України у Вінницькій області звіт про використання коштів освітньої субвенції та субвенції на підготовку робітничих кадрів.

12. Департамент фінансів облдержадміністрації забезпечує загальну координацію виконання цього Порядку.
________________________