Про звернення громадян

На розгляд до управління дорожнього господарства облдержадміністрації за 5 місяців 2021 року адресовано 142 звернення громадян, з яких розглянуто 119. За відповідний період 2020 року отримано 30 звернень громадян та опрацьовано 28 звернень. Переважна більшість звернень спрямовується до розгляду через Урядову «гарячу лінію».

У зверненнях громадян порушено питання щодо:

  • необхідності здійснення робіт з відновлення автомобільних доріг загального користування місцевого та державного значення;
  • здійснення ремонту вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах області;
  • встановлення дорожніх знаків на дорогах загального користування;
  • надання роз’яснень щодо питань, які належать до компетенції управління дорожнього господарства.

Працівниками управління дорожнього господарства здійснюється ґрунтовний та всебічний розгляд порушених питань та інформування заявників у терміни, визначені чинним законодавством відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян»,  інших нормативно-правових актів з питань організації роботи зі зверненнями громадян.

Серед основних питань, порушених заявниками у своїх зверненнях, що надійшли з урядової «гарячої лінії»  облдержадміністрації, актуальним залишається питання фінансування дорожніх робіт автомобільних доріг загального користування та якість їх виконання.          

Розгляд питань стосовно планування та здійснення робіт з ремонту доріг загального користування місцевого значення здійснюється за участі балансоутримувачів:

- по автомобільних дорогах загального користування місцевого значення  –  ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області»,

- по автомобільних дорогах загального користування державного значення –   Служби автомобільних доріг у Вінницькій області.

  Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та громадянами, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави. Робота зі зверненнями громадян являється пріоритетною у діяльності управління та спрямована на поліпшення якості розгляду звернень громадян та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.