Світ швидко змінюється. Швидко змінюється і свідомість людей. Все більше громадян усвідомлюють свої права, а реалізовуючи їх, все ширше застосовують Закони України «Про звернення громадян» та «Про доступ до публічної інформації». Активно користуються правом на інформацію громадські організації та журналісти. Посилені вимоги до сайтів органів влади, які мають забезпечити якнайширший доступ громадськості до інформації про владну діяльність.

Вчора, 18 жовтня, на базі Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій Вінницької області відбувся семінар для відповідальних працівників районного рівня з питань розгляду звернень громадян

Відповідно до графіку прийому громадян головою, першим заступником та заступниками голови обласної державної адміністрації 15 червня  відбувся прийом заступника голови облдержадміністрації Василя Броварника. Зі своїми проблемними питаннями звернулось 3 осіб.

Відповідно до графіку прийому громадян головою, першим заступником та заступниками голови обласної державної адміністрації у м. Тульчин відбувся виїзний прийом заступника голови облдержадміністрації Ігоря Івасюка, під час якого зі своїми проблемними питаннями звернулось 5 осіб. В ході спілкування мешканці звертались з питаннями пільгового забезпечення, присвоєння звання «Мати-героїня», соціального забезпечення, отримання допомоги, батьки яких ухиляються від сплати аліментів та оздоровлення дітей. 

Відповідно до графіку прийому громадян 05 червня 2018 року відбувся черговий особистий прийом заступника голови облдержадміністрації Ігоря Івасюка, під час якого зі своїми проблемними питаннями звернулось 5 осіб. В основному питання стосувались надання матеріальної допомоги, лікування та незаконного звільнення з освітнього закладу.

За ІІІ квартал 2017 року до облдержадміністрації надійшло 3252 звернення, що на 452 одиниці, або 12,2% менше ніж за відповідний період 2016 року (3704 звернень).

За ІІ квартал 2017 року до облдержадміністрації надійшло 2905 звернень, що на 704 одиниці менше ніж за відповідний період 2016 року (3609 звернень).

За І квартал 2017 року до облдержадміністрації надійшло 4096 звернень, що на 1762  одиниці менше ніж за відповідний період 2016 року (5858 звернень).

За ІІІ квартал 2016 року до облдержадміністрації надійшло 3704 звернення, що на 255 одиниць, або 7,5% менше ніж за відповідний період 2015 року (3959 звернень).

За ІІ квартал 2016 року до облдержадміністрації надійшло 3609 звернень, що на 949 одиниць більше ніж за відповідний період 2015 року (2660 звернень).
У структурі звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації, загалом домінують заяви.

Голова обласної державної адміністрації Валерій Коровій 19 травня провів черговий прийом громадян. Зі своїми проблемними питаннями до очільника Вінниччини звернулися 8 мешканців регіону. Переважна більшість озвучених жителями області звернень стосувалася земельних відносин, надання матеріальної допомоги на лікування, окремих питань житлово-комунальної сфери та системи охорони здоров’я. За результатами розгляду порушених питань голова обласної державної адміністрації Валерій Коровій

За 2015 рік до облдержадміністрації надійшло 14162 звернення, що на 5878 одиниць, або 58,5% більше ніж за відповідний період 2014 року (8284 звернення).
У структурі звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації, загалом домінують заяви.

Категорії

Сторінка 1 із 2

Анонси подій

"Гаряча лінія" голови облдержадміністрації Валерія Коровія з питань протидії корупції та додержання законодавства з питань праці і зайнятості населення та захисту прав інвесторів
тел.: (0432) 61-45-26
e-mail: stop_korupcia@vin.gov.ua

Повідомлення про корупційне правопорушення

Архів новин

Листопад 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2