Сьогодні, 3 червня, область презентувала власний  туристичний бренд.

«Віртуальний світ «стирає» кордони областей і держав. – зазначає Голова ОДА. – На перший план виходить конкуренція міст, регіонів за частку споживачів, туристів, інвестицій, поваги і уваги. Території стають точками міжнародного суперництва в області капіталів, талантів, вражень і слави. Брендинг території невіддільний від процесів підвищення його конкурентоспроможності, бо бренд є демонстрацією конкурентних переваг і, відповідно, більшою вартості».

Очільник області підкреслив, що брендувати - це значить додавати додану вартість.

Бренд регіону – емоційно сильна торгівельна марка, що має не тільки назву чи дизайнерське рішення, а ще й цілий комплекс асоціацій та ідентифікацій. Так він сприймається споживачами.

«Саме тому обласною державною адміністрацією було прийнято рішення щодо необхідності розроблення, патентування та просування туристичного бренду Вінницької області. Хочу подякувати Президенту Громадської спілки «Національна туристична організація України» Івану Леонідовичу Ліптузі за партнерство. Сьогодні разом з ним оцінюємо перший туристичний бренд Вінницької області. Це велика честь і велика відповідальність. Ми всі можемо і маємо стати бренд-амбасадорами Вінниччини туристичної та підтримувати і просувати наш бренд у соціальних мережах та своєму повсякденному житті.

Сподіваюсь, туристичний бренд області, імплементований у сферу маркетингу туризму, буде сприяти подальшому розвитку і процвітанню туризму на Вінниччині», - зауважив Сергій Борзов.

Голова ОДА також підкреслив, що потрібно об’єднати зусилля органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, туристичних організацій, бізнесу громадськості для того, щоб туризм ставав повноправною галуззю економіки області.

«Це наш розвиток – розвиток Вінниччини», - резюмував Сергій Борзов.

 

Tags: