Сьогодні з самого ранку з нагальною проблемою до голови облдержадміністрації Сергія Борзова звернувся голова Іллінецької ОТГ Володимир Ящук. Мова йшла про можливе закриття залізничної станції Сорока, що в Іллінецькій ОТГ. Її використовують для доставки вантажів ДП «Іллінецьке лісове господарство» та на інші підприємства регіону.

Голова Іллінецької ОТГ звернувся  до очільника області з проханням посприяти у вирішенні питання щодо проведення АТ «Укрзалізниця» відновлювальних ремонтів підпорядкованих дільниць за рахунок надходжень від оплат її послуг.  

Володимир Ящук акцентував, що Державне підприємство «Іллінецьке лісове господарство» та інші підприємства-отримувачі у повному обсязі та належним чином оплачують вартість послуг АТ «Укрзалізниця» за використання дільниці «Оратів – Сорока», за встановленими тарифами, до яких також включаються витрати на утримання і ремонт колій.

На даний момент станція  «Сорока» не є малодіяльною. Більше того, на 2020 рік ДП «Ілліненьке лісове господарство» через станцію Сорока запланувало відправити 100 вагонів, але  через неподання вагонів, відправлено лише 12.

Як з’ясував під час розмови голова ОДА,  головною причиною ситуації, що склалася, є  непридатний стан шпал на вказаній ділянці залізничної колії.

«Якщо залізничну дільницю Оратів-Сорока закриють, то далі те саме чекає й іншу дільницю - Христинівка-Андрушівка. Тоді під загрозою закриття опиняться суміжні станції - «як малодіяльні». Це негативні наслідки не лише для Укрзалізниці, а насамперед - для Вінниччини, адже підприємства, які користуються залізницею у нашому регіоні, тут згорнуть свій бізнес. А це податки в громаду. В її спроможність»,- зауважив Сергій Борзов.

Зрозуміло, що така ситуація матиме виключно негативні наслідки як для самого АТ «Укрзалізниця», так і для підприємств-користувачів залізничних колій у регіоні, аж до фактичного припинення діяльності таких суб'єктів господарювання.

«Завжди треба домовлятись,- підкреслив Сергій Борзов.-  Нам вдалось знайти компроміс: підприємства, які станцію Сорока використовують для бізнесу, взяли на себе зобов’язання за свої кошти виготовити шпали у Іллінецькому лісовому господарстві та будуть поступово здійснювати їх заміну. Але разом з тим, частину шпал замінить і Укрзалізниця. Поки що мова про закриття станції Сорока не йде».

Голова  Іллінецької ОТГ запевнив, що завтра збирає керівників місцевих підприємств та начальника станції для спільної координації своїх дій.