Андрій Гижко: Якість та доступність надання адміністративних послуг є індикатором рівня довіри населення до влади

Вчора, 22 червня, у приміщенні обласної державної адміністрації відбулось урочисте вручення сертифікатів учасникам дводенного тренінгу, який відбувся у рамках проекту «SMILE-сервіс Вінниччини: ідея, інструменти, бізнес-результати».

В урочистостях взяли участь: перший заступник голови ОДА Андрій Гижко, директор Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА Світлана Василюк, голова правління ГО «Філософія Серця» Юлія Грига та керівник проекту, декан економічного факультету ДонНУ ім. Василя Стуса Лариса Шаульська.

Нагадаємо, що проект громадської організації «Філософія Серця»  «SMILE-сервіс Вінниччини: ідея, інструменти, бізнес-результати» стартував 15 червня, адже він став одним із переможців конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, виконання яких передбачає надання фінансової підтримки в поточному році за рахунок коштів обласного бюджету.

Програма є результатом співпраці ГО «Філософія Серця» з Донецьким національним університетом імені Василя Стуса та підтримки обласної державної адміністрації. «SMILE-сервіс Вінниччини» є одним із п’яти проектів, які  будуть реалізовані на базі зазначеного вищого навчального закладу, інститутів громадянського суспільства та за сприяння ОДА. Варто підкреслити, що ключовою метою програми є підвищення якості обслуговування клієнтів у центрах надання адміністративних послуг, у сфері бізнесу, а також посилення управлінської компетентності керівників на базі відпрацювання інструментів smile-філософії сервісу.

Звертаючись до присутніх з вітальним словом, перший заступник голови ОДА Андрій Гижко зазначив про результативність та злагодженість співпраці в реалізації відповідних проектів і програм, а також торкнувся питання доступності надання адміністративних послуг і належного рівня підготовки працівників ЦНАПів: «На сьогодні якість та доступність надання адміністративних послуг є індикатором рівня довіри населення до влади, адже центри надання адміністративних послуг є тим осередком, куди громадяни приходять з відповідними питаннями, зверненнями і побажаннями. Саме тому важливим аспектом в роботі працівників є компетентність, професіоналізм, привітність та доброзичливість до відвідувачів». Також Андрій Гижко зазначив про реалізацію ще чотирьох спільних проектів, які стосуються підготовки працівників різних галузей, а також підкреслив, що в подальшому триватиме робота щодо втілення проектів і програм з підготовки працівників центрів надання адміністративних послуг.

Під час зустрічі з учасниками тренінгу значна увага була приділена провідним тенденціям у сфері суспільних потреб та викликів, використанні міждисциплінарного підходу в реалізації проекту, перспективним напрямам підготовки працівників центрів надання адміністративних послуг тощо. Зокрема, голова правління ГО «Філософія Серця» Юлія Грига розповіла присутнім про особливості роботи ЦНАПів у Грузії та зазначила про ключові аспекти співпраці громадської організації з Донецьким національним університетом ім. Василя Стуса та реалізації проектів за підтримки ОДА.

Під час урочистого заходу директор Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА підкреслила ефективність співпраці з інститутами громадянського суспільства та вищим навчальним закладом. «Хочу висловити подяку обласній державній адміністрації та обласній Раді, а також координаторам проекту – громадській організації «Філософія Серця» та Донецькому національному університету імені Василя Стуса. Варто сказати, що завдяки ГО «Філософія Серця» реалізована значна кількість цікавих проектів та програм. Зокрема, днями було підсумовано результати проекту «Громадський ревізор», провідною метою якого є моніторинг прозорості якості надання медичних послуг та їх доступності». Також Світлана Василюк зазначила про реалізацію Форуму громадських організацій «Я змінюю» та підкреслила, що майбутнє сучасного суспільства залежить від кожного працівника різних державних структур, установ та центрів надання адміністративних послуг.

Під час заходу керівник проекту «SMILE-сервіс Вінниччини», декан економічного факультету ДонНУ ім. Василя Стуса Лариса Шаульська подякувала керівництву обласної державної адміністрації за підтримку, а також колегам-співорганізаторам та учасникам тренінгу: «Я також хочу висловити щирі слова вдячності усім вам за те, що ми можемо бути причетні до тих подій, які вирізняють Вінницьку область з-поміж інших. Окрема подяка обласній державні адміністрації та громадській організації «Філософія Серця» за співпрацю з ДонНУ імені Василя Стуса. За результатами дводенної роботи з працівниками центрів надання адміністративних послуг, можна зробити висновок, що у нас в області працюють компетентні та фахові особистості, яким приємно працювати з людьми».

На завершення заходу учасники тренінгу поділилися власними враженнями від отриманих результатів та отримали сертифікати про участь у програмі в рамках проекту «SMILE-сервіс Вінниччини: ідея, інструменти, бізнес-результати». Також за результатами відпрацювань у проекті, кращі учасники отримали сувенірні подарунки від Донецького національного університету імені Василя Стуса.

 

"Гаряча лінія" голови облдержадміністрації Валерія Коровія з питань протидії корупції та додержання законодавства з питань праці і зайнятості населення та захисту прав інвесторів
тел.: (0432) 61-45-26
e-mail: stop_korupcia@vin.gov.ua

Повідомлення про корупційне правопорушення

Архів новин

Вересень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30