Центр надання адміністративних послуг м. Козятин 15 травня з робочим візитом відвідав голова Вінницької облдержадміністрації Валерій Коровій. У ході робочої зустрічі розглянуті основні аспекти роботи Центру з питань надання адміністративних послуг.

За словами Валерія Коровія, за кількістю надання адміністративних послуг даний Центр є одним з найкращих в регіоні та наголосив: «Ми бачимо, що процес децентралізації це не лише передача фінансового ресурсу, а, в першу чергу, передача адміністративних повноважень на місця. За рахунок цього, сьогодні органи місцевого самоврядування мають можливість надавати населенню цілий комплекс послуг. Одним із основних виправданих сподівань є відсутність черг, адже міська рада забезпечила Центр додатковою кількість необхідних працівників, що пройшли спеціальний курс навчання».

За принципом «єдиного вікна» у Центрі громадянам і суб'єктам господарювання надається 304 види адміністративних послуг. У перспективі цей перелік планують розширити.

За місяць роботи Центр надає близько 3 тис. послуг і 5-6 тис. консультацій. За 2017 рік через ЦНАП до місцевого бюджету надійшло 558 тис. 680 грн.

Валерій Коровій детально ознайомився з набутим за час роботи Центру позитивним досвідом нових форм надання адміністративних послуг, насамперед, що стосується зручності та доступності послуг, поспілкувався з персоналом та відвідувачами.

«Діяльність Центру у нашому місті - це один із кроків для підвищення якості надання адміністративних послуг мешканцям міста, який дозволяє громадянину оперативно отримувати необхідні документи від місцевого самоврядування», - наголосив Олександр Пузир.

На думку міського голови, важливо реалізувати також безконтактне надання чиновниками адмінпослуг через електронні системи спілкування для дистанціювання надавача послуг і заявника з метою ліквідації, або мінімізації бюрократичних перепон. Робота в напрямку удосконалення та спрощення процедур надання адміністративних послуг буде продовжуватися й далі. Нині у громадян міста Козятин є можливість отримати on-line 22 адміністративні послуги, які надаються через ЦНАП.

Місцевий Центр надання адмінпослуг був капітально відремонтований та обладнаний, відповідно вимог сучасного законодавства.

З метою покращення обслуговування громадян та спрощення надання адміністративних послуг, що віднесені до компетенції Регіональних сервісних центрів МВС між Козятинською міською радою та Регіональним сервісним центром МВС в Вінницькій області підписано договір про співпрацю.

Відтепер до переліку існуючих додаються:

- реєстрація, перереєстрація колісних транспортних засобів усіх категорій, мототранспорту, причепів, мопедів, зняття з обліку;

- обмін посвідчення водія на право керування транспортними засобами.

- видача міжнародного посвідчення водія на право керування транспортними засобами;

- видача довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості, її зняття, погашення.

Оформити договір про надання послуг з вивезення побутових відходів з КП «Чисте місто» також можна в місцевому ЦНАПі.

В ЦНАПі створені доступні та зручні умови для обслуговування громадян, привітний персонал, зручний графік роботи без перерв і неприйомних годин. Кількість необхідних фахівців дозволяють якомога швидше допомогти і вирішити ті питання, з якими звернулися відвідувачі.

Зі сторони керівництво міської ради докладається максимум зусиль і фінансового сприяння для поліпшення умов праці та прийому громадян у Центрі надання адміністративних послуг. Проведено ремонт зони очікування, ремонт частини відкритої зони та входу в приміщення ЦНАП, замінено систему опалення, придбано та встановлено камери відеонагляду з онлайн-трансляцією, придбано автоматизоване робоче місце адміністратора, проведено ремонт.

Загалом, на проведення всіх необхідних робіт в 2017 році з місцевого бюджету виділено та освоєно більше 1 млн.грн.

Цього року для жителів району новацією стала можливість замовити виготовлення закордонних паспортів та внутрішніх у форматі ID-картки у міському ЦНАПі. Згідно з чинним законодавством цю послугу тепер окрім Державної міграційної служби та ДП «Документ» можна замовити і в територіальних центрах надання адмінпослуг.

Після знайомства із місцевим Центром надання адміністративних послуг Валерій Коровій зустрівся із сільськими, селищними головами та головами об’єднаних територіальних громад. Під час зустрічі очільник області розповів про перспективи об'єднання громад та переваги створення спроможних ОТГ в рамках децентралізації.

«На сьогоднішній день досить стрімко змінюється законодавство в частині процесу децентралізації, передачі адміністративних повноважень, процедури об’єднання територіальних громад. Цей процес ще пришвидшився, коли почала реалізовуватись медична реформа, особливо реформування первинної ланки і реформування початкових класів у загальноосвітніх школах. Це потягло за собою велику кількість питань в частині медичного забезпечення, освіти, які будуть податкові надходження зі створенням об’єднаних територіальних громад. Окрім того, на рівні громад піднімаються питання екології, адже є проблеми  із водозабезпеченням, обмілінням ставків і заболочуванням територій. Це ті питання, які вимагають від державних інституцій прийняття відповідних рішень і які мають бути комунікатором для вирішення тих чи інших проблем. Перед об’єднаними територіальними громадами відкриваються нові інструменти і можливості. Зокрема, нещодавно ОТГ отримали можливість розпоряджатись землями сільськогосподарського призначення поза межами населених пунктів. Раніше це були повноваження Держгеокадастру. Окрім того, до бюджетів ОТГ спрямовується 60% ПДФО. Загалом це є система стимулів і внутрішньої мотивації. Тепер дуже важливо, щоб люди могли розпоряджатись цими коштами і розуміли, що держава не просто передає фінансові ресурси, а й передає відповідні повноваження в галузі освіти, охорони здоров’я, життєзабезпечення та екології», - зазначив Валерій Коровій.