Валерій Коровій: Система роботи оперативно-диспетчерського центру спрямована на підвищення якості надання послуг перевезення пасажирів області

 

11 травня, за участі голови обласної державної адміністрації Валерія Коровія, голови обласної Ради Анатолія Олійника, заступника голови ОДА Василя Броварника відбулось відкриття першого в Україні сучасного оперативно-диспетчерського центру Департаменту житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури облдержадміністрації.

Презентуючи новий проект, директор Департаменту ЖКГ, енергетики та інфраструктури ОДА Сергій Волков зазначив: «Відповідно розпоряджень голови обласної державної адміністрації від 04.10.2016 року №720 та від 28.02.2017 року №132 на базі Департаменту житлово-комунального господарства, енергетики, та інфраструктури облдержадміністрації створений сектор – Оперативно-диспетчерський центр Департаменту житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури облдержадміністрації далі (ОДЦ). ОДЦ підзвітний та підконтрольний директору Департаменту. Головним завданням ОДЦ є координація роботи транспортних засобів, які здійснюють пасажирські перевезення за договорами з профільним Департаментом та транспортних засобів організацій, установ і підприємств, підпорядкованих цьому ж Департаменту».

За словами Сергія Волкова, головною метою створення та діяльності ОДЦ є  налагодження ефективного моніторингу, системного аналізу та контролю за транспортними засобами загального користування і задоволення інформаційних потреб Департаменту шляхом створення та впровадження інтелектуальної інформаційної системи та інноваційних GPS-технологій, новітніх розробок як обладнання, так і програмного забезпечення, що сприятиме підвищенню ефективності функціонування, якості та безпеки пасажирських перевезень на міжміських і приміських внутрішньообласних маршрутах та підприємствах галузі.

Ознайомившись та оглянувши сучасний Центр Валерій Коровій зазначив: «Враження навіть більші ніж я очікував. Це абсолютно сучасні технології, які надзвичайно ефективно працюють. Пасажирські перевезення - це сегмент ринку, що має свої особливості. Обласна державна адміністрація виступає замовником міжміських маршрутів перевезення пасажирів і часто йдуть нарікання з боку споживачів послуг стосовно несвоєчасності або неякісного надання послуг перевізниками. Те що ми сьогодні бачимо, дає можливість чітко контролювати виконання перевізниками тих домовленостей, які вони беруть відповідно до графіку маршруту і відповідно до маршрутної сітки, яка затверджена. Сама система оперативного диспетчерського центру спрямована на підвищення якості надання послуг перевезення пасажирів. Це певний інноваційний елемент використання співпраці в рамках державно-приватного партнерства. Цей проект дає можливість поєднати зацікавленість безпосередньо продукту замовника, тобто обласну державну адміністрацію і перевізника, який має декілька одиниць транспорту і він зацікавлений контролювати ефективність використання майна: і розхід пального, і швидкість руху. І, ще один аспект, який є самий важливий – це безпека руху. Адже завдяки нововведеній системі чітко відслідковується швидкість транспортного засобу, бо часто є нарікання на перевищення швидкості водіями на міжміських маршрутах особливо на тих ділянках доріг, де є гарне дорожнє покриття. А це є вагомою складовою у оцінці роботи відповідного перевізника».

Слід відмітити, що основні завдання, які стоять перед оперативно-диспетчерським центром це:

  • Отримання та збір інформації щодо руху транспортних засобів, облаштованих GPS трекерами, що встановлені на транспортних засобах підприємств, установ і організацій галузі; перевізників, які надають послуги з перевезення пасажирів у відповідності до укладених договорів; інших транспортних засобів та підключені до приймаючого модуля ОДЦ.
  • Здійснення моніторингу стану пасажирських перевезень на автобусних маршрутах загального користування та рівень обслуговування населення у режимі реального часу, шляхом використання системи GPS позиціювання.
  • Аналіз завантаженості маршрутної мережі, що використовується для перевезення пасажирів, обслуговування населення.
  • Надання пропозицій щодо зміни шляху проходження автобусних маршрутів загального користування.
  • Контроль за виконанням розкладів руху та схем маршрутів під час здійснення перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування та під час надання підприємствами послуг населенню.
  • Контроль виконання рейсів на автобусному маршруті загального користування.
  • Інформування населення про стан пасажирських перевезень та стан надання послуг населенню області. 

На сьогоднішній день за результатами конкурсів, проведених протягом 2017 року надано доступ до телеметричних даних 224 транспортних засобів перевізників Вінницької області.

"Гаряча лінія" голови облдержадміністрації Валерія Коровія з питань протидії корупції та додержання законодавства з питань праці і зайнятості населення та захисту прав інвесторів
тел.: (0432) 61-45-26
e-mail: stop_korupcia@vin.gov.ua

Повідомлення про корупційне правопорушення

Архів новин

Липень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

© Вінницька обласна державна адміністрація.

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International 21050 м. Вінниця вул. Соборна 70 Тел. (0432) 59-21-10, Тел./факс 59-21-28 email: oda@vin.gov.ua