Нагадаємо, що громадська організація «Вінницька інформаційна платформа «Власно» стала однією з 14 переможців конкурсу з визначення програм, розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання яких надається фінансова підтримка у 2017 році за рахунок коштів обласного бюджету, який щороку традиційно проводиться Департаментом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації.

Проект «Школа медіаграмотності для громадських організацій» спрямований на підвищення рівня медіаграмотності інститутів громадянського суспільства Вінниччини та заохочення їх до свідомого вибору медіа контенту через організацію та проведення відповідних навчальних заходів.

«Насправді, наша мета досить проста: навчити громадськість Вінниччини якісно співпрацювати з засобами масової інформації регіону, зокрема – студентів навчальних закладів, які хочуть пов’язати своє життя з журналістикою», – зазначила голова громадської організації «Вінницька інформаційна платформа «Власно» Ольга Маліновська.

За словами учасниці тренінгу – голови громадської організації «Філософія серця» Юлії Григи, на сьогодні дуже важливо навчитися описувати всі ті суспільно корисні справи, якими займається громадськість так, щоб про них було цікаво не лише прочитати на шпальтах газет, але й долучитися до них.

Головний редактор «Медіа Центру «Власно» Олена Шмигельська провела для присутніх практичний тренінг щодо створення інформаційних приводів для засобів масової інформації. «Перед тим, як створити інформаційний привід, обов’язково потрібно проаналізувати та вивчити громадську думку з того чи іншого питання. У даному разі принцип «я художник – і я так бачу» не працює», – відзначила вона.

«Прес-реліз – це, по-суті, перший контакт із засобами масової інформації та основний піар-інструмент у нашій роботі», – підкреслила значимість якісної розробки прес-релізу головний редактор щотижневої газети «Правди Сила» Ірина Басенко.

Можна говорити про те, що діяльність «Школи медіаграмотності для громадських організацій» дозволить покращити рівень медіаграмотності інститутів громадянського суспільства Вінниччини, а також підвищить попит суспільства на більш якісні журналістські послуги та контент.