При поданні декларації пацієнт для автентифікації може обрати підтвердження за номером телефону. Саме на цей номер людина буде отримувати повідомлення з номером та кодом підтвердження електронного рецепту на лікарські засоби за програмою “Доступні ліки”. Водночас, пацієнт пізніше може змінити номер телефону. 

Як змінити номер телефону у декларації:

Зверніться до НСЗУ з запитом на зміну методу автентифікації. Відтепер це можна зробити за спрощеною процедурою - через онлайн форму на сайті НСЗУ (розділ Громадянам, підрозділ Користувачам ЕСОЗ) https://bit.ly/2XmbSxZ.

За поданим запитом пацієнта Національна служба здоров'я України змінює налаштування (скидає позначення методу аутентифікації в електронній системі охорони здоров'я) і з’являється можливість оновити номер телефону.

Протягом декількох днів після подання запиту чи пізніше прийдіть на прийом до свого лікаря та подайте нову декларацію з внесенням актуального номеру телефону пацієнта. 

Докладніше читайте на сайті НСЗУ та дивіться відео. Також звертайтесь до контакт-центру НСЗУ за коротким номером 16-77.