Шановні громадяни рекомендуємо на період карантину активно користуватися дистанційними способами комунікації

      У зв’язку із загальнодержавними карантинними заходами через коронавірус, оголошеними згідно Постанови Кабінету Міністрів України від №211 від 11.03.2020 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», заборонено з до 24 квітня 2020 р. роботу суб’єктів господарювання, яка передбачає приймання відвідувачів. зокрема закладів побутового обслуговування населення.

    При цьому, підприємства організації та установи, що надають житлово-комунальні послуги, продовжують працювати  у штатному режимі, а зв'язок із споживачами здійснюється за допомогою телефону та різних онлайн-сервісів.

     АТ «ВІННИЦЯГАЗ» нагадує, що для побутових споживачів є можливість отримати всю інформацію за особовим рахунком, передати показання лічильників та сплатити рахунки за газ і його доставку віддалено за допомогою онлайн - сервісів:

 

ТОВ«ЕНЕРА ВІННИЦЯ» пропонує своїм клієнтам широкий вибір засобів зв’язку для замовлення послуг та отримання необхідної інформації, а саме:

  • безпосередньо через особистий кабінет на сайті товариства -https://www.enera.vn.ua/uk/customer/login ;
  • за допомогою кол-центру (0432) 32-97-77;
  • надіславши листа на електронну пошту ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ;
  • надіславши листа у соціальних мережах Facebook, Іnstagram.

    Споживачі електричної енергії, можуть передати показники приладів обліку, обравши для себе найбільш зручний спосіб передачі:

  • -скориставшись формою передачі на сайті АТ "Вінницяобленерго" http://www.voe.com.ua без реєстрації;
  • - зареєструвшись в «Персональному кабінеті» на сайті – voe.com.ua;
  • - надіславши лист на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
  • зателефонувавши за номером (0432) 65-95-95, (0432) 65-85-85.

    Отримати консультації та роз’яснення щодо послуг з постачання електричної енергії, а також інформацію про: діючі тарифи на електроенергію; порядок укладання, зміни та розірвання договору; порядок надання пільг та субсидій при розрахунках за використану електроенергію;порядок проведення розрахунків за використану електричну енергію; порядок відновлення електропостачання після відключення за несплату рахунків; порядок зміни постачальника зателефонувавши до Інформаційно-консультаційний центру за номером телефону – (0432) 65-86-11

    Графік роботи: понеділок-четвер: 8:00-17:00, п’ятниця: 8:00-15:45. Обідня перерва 12:00-12:45.

   АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО» просить споживачів електроенергії утриматися від відвідування управління обленерго, усіх його структурних районних підрозділів та центрів обслуговування клієнтів на період карантину. Вирішувати питання (зокрема тих, що стосуються споживання електроенергії та рахунків) рекомендують у дистанційному режимі.

Колектив Товариства, як і завжди виконує виробничі завдання, і його працівники готові  вислухати клієнтів у телефонному режимі:

  • номери цілодобового зв’язку з Кол-центром АТ «Вінницяобленерго» 0 (800) 217-217; (0432) 65-95-95;
  • багатоканальний телефон Кол-центру ТОВ «Енера Вінниця» (0432) 32-97-77.

     У структурних підрозділах:

  • Барські ЕМ: (04341)-2-22-34 (приймальня), (04341)-2-17-45 (абон.відділ),(04341)-2-21-92 (розрахунковий відділ), (04341)-2-22-23 (оперативно-диспетчерська група);
  • Бершадські ЕМ: (04352)-2-19-73 (приймальня);
  • Вінницькі МЕМ: 65-95-45 (провідний інженер) 65-95-46 (розрахункова група, юридичні споживачі) 65-95-41 (розрахункова група, побутові споживачі);
  • Замостянські ЕМ: 52-50-32 (приймальня);
  • Іллінецькі ЕМ: (04345)-2-14-92 (розрахункова група, побутові споживачі), (04345)-2-27-93 (розрахункова група, юридичні споживачі);
  • Калинівські ЕМ: (04333)-2-18-98 (приймальня);
  • Козятинські ЕМ: 0-800-217-217;
  • Крижопільські ЕМ: (04340)-2-68-43 (приймальня), (04340)-2-67-52 (диспетчерська);
  • Могилів-Подільські ЕМ: (0437)-6-69-30 (приймальня);
  • Тульчинські ЕМ: 0674327341 (розрахунковий відділ), (04335)-2-18-75 (диспетчерська);
  • Хмільницькі ЕМ: (04338)-2-27-16 (приймальня);
  • Шаргородські ЕМ: (04344)-2-16-73 (приймальня), (04344)-2-15-43 (диспетчерська).

    онлайн-сервіси:

- сайт Товариства -https://voe.com.ua/, - сторінка ФБ https://www.facebook.com/pg/vinoblenergo/about/?ref=page_internal;

- онлайн-звернення - https://voe.com.ua/consumers/individuals/faq/feedback

На дистанційний зв'язок зі споживачами переведена і робота Сервісного центру обслуговування клієнтів, що у м. Вiнниця, вул. Соборна, 50.

Номери телефонів: (0432)-65-96-95 та (0432)-65-96-83.

Проєкт "Єдиний Рахунок" працює в режимі online на сайті www.pay.vn.ua У споживачів м. Вінниці є можливість платити за газ, електроенергію, воду, вивезення твердих побутових відходів і  утримання будинку, а після розрахунку – роздрукувати квитанцію, яка підтверджує здійснення оплати.

З питань надання консультацій та допомоги щодо реєстрації на сайті Рay.vn.ua будуть прийматися дзвінки за багатоканальним безкоштовним номером 0800216612 та в чаті-online звернень на сайті Pay.vn.ua