П’ять тренінгів кожен автор презентував по-своєму: відомий місцевий телеведучий на телеканалі «ВІННИЧЧИНА»,  Володимир Грицик розповідав про мистецтво публічних виступів та інші прес-заходи на «прикладі» епізодів із фільму «Кавказька полонянка», головний редактор регіонального телеканалу «ВІНТЕРА», Світлана Бусілкова поділилась досвідом комунікацій із відомими громадськими організаціями Вінниччини, креативний фейсбучний блогер, Олег Левадний розсмішив аудиторію своїми гумористичними «мемками» для соцмереж, а очільник громадської організації «Спіноза» Наталія Журбенко надала практичні матеріали, як скласти професійний «прес-пакет» для журналістів.

Загалом, тренінги пройшли невимушено, організовано та цікаво. Представники громадських об’єднань області отримали чітке розуміння щодо необхідності активізації власної діяльності та широкого інформування територіальних громад про свою роботу, налагодження партнерських відносин із іншими громадськими організаціями, органами влади, медіа, як ефективного механізму реалізації місцевих ініціатив.