• для об’єктів вартістю до 500 млн. грн. (без ПДВ) – 30 % вартості;
  • для об’єктів вартістю більше 500 млн. грн. (без ПДВ) – 30 % від 500 млн. грн.;
  • для об’єктів, які створюють 500 і більше робочих місць, незалежно від їх ньої вартості (без ПДВ) – 30 % вартості.

 

Для отримання відшкодування підприємці  подають до 5 липня, до 5 жовтня та до 5 грудня на розгляд комісії Мінагрополітики наступні документи:

  1. заявку (в електронному та паперовому вигляді);
  2. витяг із єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  3. довідку про відкриття поточного рахунку, видану банком;
  4. засвідчену підписом керівника суб’єкта господарювання копію документа, що підтверджує прийняття в експлуатацію об`єкта закінченого будівництва;
  5. типову форму №ОЗ-1 «Акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів» (для об’єктів, прийнятих в експлуатацію в поточному році);
  6. довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з податків та зборів, контроль за справляння яких покладено на органи доходів і зборів, - у паперовому або електронному вигляді в електронному кабінеті платника податків на офіційному сайті ДФС;
  7. копію звіту про стан тваринництва (форма 24-сг) на 1 число останнього звітного місяця на момент подання документів із позначкою про прийняття органом державної статистичної служби (для отримання часткового відшкодування вартості будівництва та реконструкції тваринницьких ферм і комплексів для утримання великої рогатої худоби, свиней, птиці; доїльних залів).

Подані заявки та документи розглядає  Мінагрополітики. У разі, якщо вони  надійшли не в повному обсязі, то їх повертають суб’єкту господарювання  у триденний термін. Заявки, які надали після закінчення строку їх подання,  не розглядають.

Надавати документи (скановані копії усіх документів) в електронному вигляді необхідно на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  та у  паперовому вигляді за адресою: 01001, м.Київ, вул.Хрещатик, 24.

 

Варто знати!

І. Суб’єкт господарювання, якому виплатили часткове відшкодування вартості об’єктів, у разі відчуження або використання їх впродовж перших 3-х років не за цільовим призначенням , повинен повернути одержані бюджетні кошти.

ІІ. Суб’єкт господарювання, який отримав відшкодування, не має права одержати державну підтримку у вигляді компенсації відсотків і компенсації вартості об’єктів, профінансованих за рахунок банківських кредитів.

ІІІ.  Дотримання вимог, визначених для отримання державної підтримки, відображається заявником у заявці (форма якої затверджена Мінагрополітики).             У разі надання недостовірної інформації заявник повертає отримані бюджетні кошти і позбавляється протягом 3-х років від дати виявлення такого порушення права на отримання державної допомоги. 

 Більш детальну інформацію про отримання зазначеної дотації та форми документів із даного напряму можна почерпнути на офіційному сайті Мінагрополітики України (закладка «Підтримка аграріїв» - «підтримка тваринництва», сторінка «форми документів за напрямом часткового відшкодування вартості об’єктів»).