Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги: Закон України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 р. № 5203-VI, Закон України «Про режим іноземного інвестування» від 19.03.1996 р. № 93/96-ВР, Постанова Кабінету Міністрів України від 30.01.1997 № 112 «Про затвердження Положення про порядок державної реєстрації договорів (контрактів) про спільну інвестиційну діяльність за участю іноземного інвестора», Постанова Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 № 1113 «Про запровадження експериментального проекту щодо спрощення процесу перевірки факту оплати адміністративних та інших послуг з використанням програмного продукту «check», Наказ Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 20.02.1997 № 125 «Про заходи МЗЕЗторгу щодо забезпечення виконання постанови КМУ від 30.01.1997 р. № 112».
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги: документи подаються суб'єктом зовнішньоекономічної діяльності України - учасником договору (контракту), якому доручено ведення спільних справ учасників, або уповноваженою ним особою. Через Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс» виконавчого комітету Вінницької міської ради.
Платність (безоплатність) надання адмін послуги: платно.
Термін надання адміністративної послуги: протягом 20 календарних днів починаючи з дати фіксації у журналі обліку державної реєстрації договорів (контрактів) поданих документів необхідних для державної реєстрації договорів (контрактів).
Інформаційна картка адміністративної послуги
Технологічна карта адміністративної послуги
Зразок листа - звернення про державну реєстрацію договору (контракту)
Державний збір за реєстрацію договору (контракту)
![]() | Зауваження та пропозиції надсилайте на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (в темі листа просимо зазначати "Адміністративні послуги") |